Announcement

Collapse
No announcement yet.

nummer(s) gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:06.

Comment

Hallo iedereen,
      Ik heb een vraag
      Weten jullie nog goede nummers waarbij ze zo'n hoog leuk stemmetje hebben (dus dat de pitch hoog staat) zoals Have you ever been mellow van de Party Animals.
      Weten jullie er nog meer?

Alvast bedankt
      MVG

Sem

Comment

spaceman

Comment

En als ik me niet vergis heeft DJ ReSound dat nummer gemaakt, of geremixt.. da weet k ff niet meer... volgens mij heeft ie em gemaakt..

Comment

nou ik reply dan ook maar in dit topic met twee nummers gezocht (want ik weet dus niet hoe ze heten ;)):

1: een liedje waar in voorkomt: 'You look so fine and I really want to make your mind'. En voor de rest weet ik wel hoe het liedje ongeveer gaat, maar dat kan ik niet zo goed typen...

2: Een liedje met heel vaak 'oh' erin, die vaak mee wordt geblèrd. (om toch ff te typen: 'oooh, oohoohoh, oooh ooh oohohoh' dit is geen grapje... misschien snap je er nu wat meer van :))

Ik weet van allebei deze liedjes de namen en de zanger/band niet... dus als iemand een suggestie zou kunen doen :?:

Comment

Om welk genre gaat het?

Als je dat weet is het al een stuk makkelijker :D

Comment

ehm de eerste is een beetje rock/pop achtig, en die andere is ook een soort rock denk ik :)

Comment

Originally posted by YOguM
                  nou ik reply dan ook maar in dit topic met twee nummers gezocht (want ik weet dus niet hoe ze heten ;)):

1: een liedje waar in voorkomt: 'You look so fine and I really want to make your mind'. En voor de rest weet ik wel hoe het liedje ongeveer gaat, maar dat kan ik niet zo goed typen...

2: Een liedje met heel vaak 'oh' erin, die vaak mee wordt geblèrd. (om toch ff te typen: 'oooh, oohoohoh, oooh ooh oohohoh' dit is geen grapje... misschien snap je er nu wat meer van :))

Ik weet van allebei deze liedjes de namen en de zanger/band niet... dus als iemand een suggestie zou kunen doen :?:
                  die erste is van de sisi reclame :P

Comment

Originally posted by YOguM
                    Will Smith - Switch...?

Comment

: Een liedje met heel vaak 'oh' erin, die vaak mee wordt geblèrd. (om toch ff te typen: 'oooh, oohoohoh, oooh ooh oohohoh' dit is geen grapje... misschien snap je er nu wat meer van )
                      Als je oh's kloppen zou het de brohymn song wel eens kunnen zijn. Wordt door zo'n beetje elke coverband wel gespeeld. Melrose heeft er een eigen versie van gemaakt en ook DJ Paul heeft er ooit in een ver verleden wat mee gedaan.

Comment

switch is t niet :) En die andere zou t best kunnen zijn.... Maar als jullie nog (meer) suggesties hebben.... :)

Comment

ja die hymn song is t! thnx t-nuzz!

De andere weet ik ook al (het was 'Are you gonna be my girl" van "Jet")

Comment

oeh wacht ik weet hem!!!!!!!!

Melrose - Oh

die is vet gruwlijk 8)

Kstond te dansen in een spaanse kroeg,
                            een mooie meid die aan me vroeg,
                            wil jij me ff brengen naar me tent??? 8)

Comment

ik ben op zoek naar een remix van angels(robbie williams) waar je tijdens het liedje het bekende handgeklap van queen hoort(we will rock you) weet iemand deze?

Groetjes Sem

Comment

Working...
                              X