Announcement

Collapse
No announcement yet.

definitie van DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by NBeat
    .. want je maakt die mix toch niet voor jezelf natuurlijk, maar om hem aan mensen te laten horen neem ik aan ;)
    Klopt.....maar dat doet een producer ook. Dj vindt ik pas als je het live voor een publiek gaat doen.

Comment

Originally posted by Stephanie!
      Originally posted by NBeat
      .. want je maakt die mix toch niet voor jezelf natuurlijk, maar om hem aan mensen te laten horen neem ik aan ;)
      Klopt.....maar dat doet een producer ook. DJ vindt ik pas als je het live voor een publiek gaat doen.
      ok daar heb je een punt ;)

Ik vind t er een beetje tussenin hangen, misschien een tikkeltje naar de producers kant ;)

Comment

Ik vind dat je je pas DJ mag noemen als je voor publiek draait. Het boeit dan niet eens of je dat in een jongerencentrum, club of drive inn doet. Iedereen die op een min of meer regelmatige basis voor publiek draait is een DJ in mijn ogen.

En dan hoef je niet te kunnen beatmatchen, en je hoeft ook geen spullen thuis te hebben. Ik heb pas sinds een paar maanden spullen thuis, terwijl ik al sinds 1994 als professionele DJ werk.

Mensen die op hun slaapkamertje plaatjes mixen vind ik geen DJ. Ze kunnen het wel worden natuurlijk als ze erin slagen voor publiek te kunnen gaan draaien. Pas dan merk je of je echt een DJ bent, en neem maar van mij aan: het is een klein percentage wat dan echt een DJ blijkt te zijn. Niet dat je je daardoor moet laten weerhouden natuurlijk. Het is immers beter spijt te hebben van iets wat je gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt. :D

Comment

Klik >>----> ZOEKFUNCTIE GEBRUIKEN A.U.B. !!! <----<< Klik

:twisted: :evil: :twisted:

Comment

Originally posted by djkrat
            Ik vind dat je je pas DJ mag noemen als je voor publiek draait. Het boeit dan niet eens of je dat in een jongerencentrum, club of drive inn doet. Iedereen die op een min of meer regelmatige basis voor publiek draait is een DJ in mijn ogen.

En dan hoef je niet te kunnen beatmatchen, en je hoeft ook geen spullen thuis te hebben. Ik heb pas sinds een paar maanden spullen thuis, terwijl ik al sinds 1994 als professionele DJ werk.

Mensen die op hun slaapkamertje plaatjes mixen vind ik geen DJ. Ze kunnen het wel worden natuurlijk als ze erin slagen voor publiek te kunnen gaan draaien. Pas dan merk je of je echt een DJ bent, en neem maar van mij aan: het is een klein percentage wat dan echt een DJ blijkt te zijn. Niet dat je je daardoor moet laten weerhouden natuurlijk. Het is immers beter spijt te hebben van iets wat je gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt. :D

hiermee ben ik het er helemaal mee eenS :D :lol:

Comment

Ik vind het heel moeilijk, maar als jij muziek ten gehore brengt aan een publiek waar dan ook, en een beetje mixt of aan elkaar praat mag je je best DJ noemen, Maar een playlist op de laptop die alles vanzelf doet kan iedereen dan ben je nog geen DJ

Comment

Working...
              X