Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoe kom je verder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marcello
    stephanie is toch echt een vrouw naar mijn weten :? :? :? :?
    ik had het over DjMasterRv..

ja is een beetje onlogisch maar hij schijnt daar in de buurt te wonen dus daarom begon steph over Poort en toen.....

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:03.

Comment

Thnx Voor alle info....

ik heb zitten denken.. om de overstap te maken naar vinyl moet uiteindelijk toch wel beginnen met komen als dat cd's zijn of vinyl maakt voor mij niks uit.;..

Comment

.
          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:03.

Comment

Altijd dat gezemel dat vinyl duurder zou zijn, dat hangt er helemaal vanaf wat voor platen je koopt!

En waarom kiezen tussen vinyl en cd's? het is toch allebei leuk :wink:

Comment

Originally posted by DJCASE
              Altijd dat gezemel dat vinyl duurder zou zijn, dat hangt er helemaal vanaf wat voor platen je koopt!
              Inderdaad maar in de 5 euro bak vind je niet de nieuwste releases. En als je eenmaal een vast plekkie hebt om te draaien pak je elke avond ongeveer 70 euro kan je genoeg muziek elke week van kopen.

Comment

Originally posted by dj_joey
                ..... pak je elke avond ongeveer 70 euro kan je genoeg muziek elke week van kopen.
                Als je voor 70 euro (netto) per avond ergens draait doe je toch iets flink fout!

Comment

ai idd

daar kom ik mijn schuifpui niet voor uit

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    ..... pak je elke avond ongeveer 70 euro kan je genoeg muziek elke week van kopen.
                    Als je voor 70 euro (netto) per avond ergens draait doe je toch iets flink fout!
                    Dat valt wel mee. Denk dat er genoeg beginners zijn die rond of zelf onder dat bedrag zitten. Daarbij doen de meesten het nog als bijbaantje of voor de hobby en niet om er van te leven. Dan wordt het natuurlijk anders....

Comment

Originally posted by marcello
                      ai idd

daar kom ik mijn schuifpui niet voor uit
                      Laat ik de electrische garagedeur ook niet voor open gaan :wink:

Comment

€ 70 zou ik wel gaan draaien lijkt mij meer naam opbouwen en net zoals jullie zeggen connecties..

btw ben erg aan het brainstormen wat hoe ik het nu verder doe...

Comment

Thnx Voor alle info.....

trouwens ben nu echt begonnen met vinyl.
                          tis echt ff wennen maw hiier ga ik echt mee mee verder, binnenkomt komen er ook nog 2 tabletop cdspelers bij. De Denon DN-S3500.
                          en de cd's legaal :wink:

Comment

Originally posted by Stephanie!
                            voor een beginnende dj met weinig ervaring is dat cker een leuk starter bedrag als je wekelijks mag draaien in een café/club

Comment

Mee eens, je kan niet meteen vet geld vragen... om mee te beginnen vind ik het niet slecht. En alles is mooi meegenomen om in de hobby te investeren. Maar wel ervoor zorgen dat je over 5 jaar niet nog steeds voor die lousy 70 euries staat te draaien, want anders...

Comment

hahaha, ik ben juist blij als ik 70 euro verdien. :wink:

Comment

Working...
                                X