Announcement

Collapse
No announcement yet.

MP3's Rangschikken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MP3's Rangschikken

Muziekfan's,

Omdat mijn MP3 bestand ondertussen aardig groeid (zo'n 2800 nummers) ben ik op zoek naar een programma wat alles van een en de dezelfde artiest in een eigen map zet. Nu doe ik dit alles nog handmatig maar als je op een avond eens 100 nummer download ben je al snel een uur verder om alles te rangschikken. Noemen jullie mij eens een aantal goede programma's! Alvast bedankt!

MArtijn

Visual Cafee en een beetje programmeerkunst moet t mee lukken, helaas ik ken geen programma's die dit automatisch doen..

of wacht.. misschien iTunes, die kan je nummers kopieren naar de iTunes Music map volgens mij ook in een map per artiest..

Comment

Originally posted by NBeat
      Visual Cafee en een beetje programmeerkunst moet t mee lukken, helaas ik ken geen programma's die dit automatisch doen..

of wacht.. misschien iTunes, die kan je nummers kopieren naar de iTunes Music map volgens mij ook in een map per artiest..
      ik ga itunes proberen

Comment

Originally posted by mart3223
        Originally posted by NBeat

ik ga itunes proberen
        Ik kan het ook wel eens gaan proberen... tis nu wel een grote rotzooi kwa mp3's op mijn pc

Comment

heb alles op 123abc staan

is effe wat werk maar moet toch lukken dacht ik zo

Comment

Originally posted by marcello
            heb alles op 123abc staan

is effe wat werk maar moet toch lukken dacht ik zo
            Jah dat heb ik dus ook gedaan, maarja. I tunes is verder ook makkelijk want je kan een hele muziek data base uitprinten met al je nummer, en dat is wel makkelijk als je gaat draaien, ff wat nrs aanstrepen wat echte goede zijn of die je snel vergeet

Comment

itunes is ongeloofelijk goe, ge kunt per genre, per artiest, gwn alfabetisch sorteren, playliste make, shuffle, ... 8)

Comment

Ik vindt het nadeel van itunes dat ie alle nummers kopieerd en in een eige map zet!! als ik ergens een mp3 verplaats vindt ie hem gelijk niet meer! dat is wel lastig!!!

zijn er geen andere programà`s?

Comment

geen ander programma nodig ;) deze functie kan je uitzetten ;)

Comment

Working...
                  X