Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat is het best voor in een club te spelen ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is het best voor in een club te spelen ??

wat is het beste om in een club te spelen een tt of cd speler en met wat spelen goede jumpstye dj's ??

Dat maakt niks uit, als je maar genoeg cd's/platen hebt en het goed kan.... En ik denk (ik weet er ni zo veel van af) dat jumpstyle dj's met allebei draaien... Niet vooral cd's ofzo.

Comment

Ik denk ook dat het niet uitmaakt of je Jump beter met CD of Vinyl draait, het lukt mij zelfs met de computer. Veel Jump DJ's mixen niet veel, maar hakken de platen aan elkaar en daarvoor gebruik je het best een mixer met crossfader! Jump beat-mixen is moeilijker dan dance ,club of trance, omdat het nog sneller is... loopt hij ook eerder uit de maat. Met heel veel oefenen krijg je dat ook wel weer onder de knie.

Comment

Originally posted by DigiJay
        Ik denk ook dat het niet uitmaakt of je Jump beter met CD of Vinyl draait..
        Ik zou absoluut vinyl aanraden want meeste jumpstyle/hardstyle tracks komen eerder uit op vinyl dus de meeste jump dj's draaien met vinyl en af en toe een cd met bepaald nummer!!

het lukt mij zelfs met de computer..
        Dat is veel makkelijker ja!

Veel Jump DJ's mixen niet veel, maar hakken de platen aan elkaar en daarvoor gebruik je het best een mixer met crossfader!
        Dit zijn de dj's die niet kunnen beatmatchen!!! de overige die wel normaal mixen kunnen dat wel :)

Jump beat-mixen is moeilijker dan dance ,club of trance, omdat het nog sneller is... loopt hij ook eerder uit de maat.
        ONZIN!!! aan sommige stijlen zul je even moeten wennen als je altijd een bepaalde stijl hebt gedraaid maar het is zeker niet moeilijker!

Met heel veel oefenen krijg je dat ook wel weer onder de knie.
        Dat heb je goed, VEEL oefenen en op een gegeven moment hoor je precies wanneer ie eruit begint te lopen en kun je hem corrigeren!

Comment

Originally posted by YOguM
          Dat maakt niks uit, als je maar genoeg cd's/platen hebt en het goed kan.... En ik denk (ik weet er ni zo veel van af) dat jumpstyle DJ's met allebei draaien... Niet vooral cd's ofzo.
          dit antwoord heb je toch niets aan :evil: ?

reageer dan ook niet :!:

Comment

en valt dat te doen met jb systems Q20 met een beat 4 mixer of is dat eigelijk hoe moetek het noemen brol :? want ik kan die occasie kopen en anders kan ik alleen maar een mengpaneel van dat geld betalen

Comment

Je kan met elk mengpaneel en elke draaitafel en cd speler mixen, dus ook jump.

Vinyl of cd maakt geen moer uit, wat jezelf lekkerder vind draaien.

Ik draai zelf met allebei, waarom jezelf beperken tot 1 ding als er nog veel meer leuke dingen zijn..?

Comment

Cd spelers hebben dan wel weer een verlicht display.

Comment

Originally posted by EJAY

dit antwoord heb je toch niets aan :evil: ?

reageer dan ook niet :!:
                  Hoezo? Oke, ik weet niet zoveel van jumpstyle dj's maar hij wist nu toch wel door mijn post dat het niet zoveel uitmaakt? :roll:

Comment

Working...
                  X