Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoe lang draaien jullie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe lang draaien jullie

hoeland draaien jullie gemiddeld op een avond?

Hangt ervan af hoeveel DJ's de organisatie geboekt heeft. Minste is anderhalf uur. Ik geef er persoonlijk de voorkeur aan om samen met een andere DJ te draaien, en dan wordt het rond de drie uur per avond.

Comment

owke

ik moet mischien buiten op een schoolplein draaien maar dan 7 uur lang !!!

Comment

Mijn langste DJ set ooit was ook iest van 7 uur. Dat is best zwaar hoor. Zorg ervoor dat je wat goeie krakers hebt die lang duren (zoals New order - Blue monday, of Underworld - Born slippy) zodat je onderweg nog wat kan eten en naar de wc kan. :D

Comment

oke

he bedankt voor de tip maar ik hoef niet disco te draaien maar gewoon buiten op een rommelmarkt van een basischool als achtergrond muziek.

Comment

het ligt eraan ik heb in discotheken gedraaid van 10 tot 5 dus reken maar na ;) en dat is zwaar

het liefst draai ik een 5 uurtjes dat is eigenlijk lang zat

als ik club draai is het meestal een 2 uurtjes het ligt er dus zwaar aan wat voor style je draait en waar

Comment

.
              Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:48.

Comment

Gemiddeld zo'n vier uurtjes op een avond.

Comment

Een set van anderhalf uur is wel het minimum.
                  Persoonlijk vind ik zo'n twee tot twee en half uur lekker draaien maar ik heb ook al van 2200 tot 0500 uur gedraaid en dat elke zaterdag.
                  Da's vooral leuk voor de portemonnee maar het is dan wel lekker als een collega af en toe een plaatje kan inmixen als je toch even naar de wc moet!

Comment

wha Jerom, ik denk dat je het wel moeilijk gaat krijgen als je geen lange nummers hebt...

:S moet je ineens naar de wc :S

Comment

en dan zou er maar net iemand laxeer middel in je drinken gestopt hebben...

Comment

hangt helemaal van de avond af, de ene keer een half uurtje de andere keer 6 uur achter elkaar :wink:

Comment

hier is het van 22.00u tot 17.00u,

en de nummers snel mixen, niet allemaal af laten lopen..

Comment

2200 tot 1700 8O

Mijn God!!! Dat is 19 uur aan een stuk draaien :?

Comment

Zal toch wel van 22 tot 5 bedoelen denk ik?

Draai meestal van 20.30 tot een uur of 1.30 / 02.00. Op- en afbouw er nog bij en je hebt je avond goed gevuld.

Record is van 09.00 tot 21.00 afgelopen oktober tijdens een spinningmaraton.

Comment

Working...
                              X