Announcement

Collapse
No announcement yet.

feest draaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• feest draaien

hallo iedereen,
    Volgende week moet ik een feestje draaien. Weten jullie nog dingen waarop ik zeker moet letten? Of liedjes die ik zeker moet draaien?
    Het is een feestje van iemand die 18 jaar wordt.
    Ik hoop dat jullie nog goed tips hebben.
    Alvast bedankt!!

PS: Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niet echt iets gevonden :wink: !

misschien heb je hier iets aan :)

Comment

euhm nee dit is niet echt wat ik zoek, maar toch bedankt :wink: !

Comment

wat voor style feest is het?

moet het puur feest hebben of moet je bepaalde genre's draaien

Comment

gister waren er dus ook dj's omdat mijn neef 18 werd..
          er waren vooral bekende liedjes van de vorige tijden ook wat voor de ouders..
          en ook wat hardstyle.
          het viel me op dat de oudere dat ook leuk vonden en iemand gaf van dat soort hakken les (dat hakken (dansen)) en alle ouders die deden mee was egt zo gaaf
          dus draai ook wat andre hazes ofzo of een hele hit was daddy cool ofzoiets

Comment

bedankt voor de reacties! Met de hardstyle ga ik toch is proberen, maar ik weet niet als het gaat aanslaan hier in belgië :?

@ marcello
            Het moet een feest worden met veel ambiance en waar de mensen goed kunne dansen en zich amuseren. Niet een bepaalde style van muziek ofzo.

En de 18-jarige wil dat het feest begint met de plopdans, iemand een idee wat ik hier achter kan draaien? :wink:

greetz tim

Comment

De Plopdans? Dan hoop ik toch dat de gasten een beetje voordrinken voordat ze naar t feest komen, want de plopdans is echt niks aan als je nuchter bent...

Maar wat je er achteraan kan draaien, Ik zou zeggen een lekkere knaller, iets wat iedereen kent waardoor ze die plopdans snel weer vergeten.

Zou je kunnen doen door een leuke accapella (of andere vocal) te vinden en deze in te starten, gelijk na de plopdans, daarna een seconde niks en dan die knaller erin.

Comment

jongen, je kan toch wel zelf je plaatjes uitzoeken... :roll:

Dat maakt de dj...

Comment

Originally posted by DJCASE
                  jongen, je kan toch wel zelf je plaatjes uitzoeken... :roll:

Dat maakt de DJ...
                  Zoiets dacht ik ook al.. Moeten wij jouw playlist gaan zitten bedenken?!

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:47.

Comment

Ik vraag maar gewoon wat jullie zouden doen! tuurlijk maak ik mijn eigen playlist.
                      Ik dacht toch dat dit forum was om vragen te stellen :wink:

Comment

is het ook tim,
                        maar wat maakt een dj?
                        toen k 10 was draaide k ook op een basisschoolfeesiej.
                        met 2 home cd spelers. en dan doe je maar wat, dat is geen DJ(vind ik)
                        dat is een Plaatjes draaier,

bij dj gaat alles op gevoel,
                        je staat, kijkt naar het publiek.. je probeerd een style uit, reageren ze positief? ga je ff door,
                        dan denk je van: welk nummer past goed hierachteraan?,dan draai je die erachteraan..

bijv niet van: deepac - here's johnny naar: andre hazes - de vlieger...
                        het kan wel, maar dan doe je bijv. stukje entertainment tussen snap??

dit werkt ook niet: van hiphop>hardcore>r&b>hardstyle>hiphop,
                        plaatjes beetje in de cattegory houden,

meestal vinden ze het op zulke feesjes allemaal wel best,
                        van plopdans naar snappie;) noem maar wat:P
                        en na snappie een nummer dat heet: snappie is dood, en dan ga je verder ;)

Comment

Working...
                        X