Announcement

Collapse
No announcement yet.

[help] mixer aansluiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [help] mixer aansluiten

weet niet zeker of ik dit hier mag posten, maar probeer het tog.

ik heb nu eenbehringer djx700, en wil hem aansluiten aan mijn computer zodat ik met virtual dj kan draaien. zoals ik het nu heb krijg ik wel geluid maar als ik dan aan de knoppe draai hoor ik dat alleen door mijn koptelefoon.

ik heb 2 geluidskaarten en een tulp naar minijack kabel.

iemand die mij op weg kan helpen? :(

ten eerste heb je 2 tulp ¥ mini jack kabels nodig

van de ene geluidskaart naar kanaal 1 van de mixer, van de 2e geluidskaart naar kanaal 2
    daarna vanaf de masteroutput van je mixer naar de line in (of aux) van je versterker.

Comment

Heb je niet de phono en Line ingangen door elkaar gehaald? Je computer moet op de Line ingang! Vergeet dan niet op de zwarte switchen aan de bovenkant om te zetten naar line.

Zo niet sluit het op deze manier aan:

Vanaf de computer met een mini jack naar tulp kabel naar de line ingang op je mixer. Daarna vanaf de master uitgang naar de versterker met een tulp kabeltje.

Comment

dat van die kanalen snap ik nu, maar die masteroutput nog niet, ik heb hier Logitech X-530 boxen( http://img.clubic.com/photo/00146116.jpg )

kan het ook met een subwoofer of is dat het zelfde?

(srry voor als ik domme vragen stel, begin er pas net mee)

Comment

Als je achterop je mixer kijkt zie je ergens Master staan en daaronder 2 stekkers waarin je tulp pluggen kan stoppen. Daar stop je een Tulp kabel en die gaat vervolgens naar je versterker. Vanuit de versterker komen dan draden naar je boxen.

Comment

Of deze persoon moet actieve boxen hebben, dan zit de versterker in de box zelf gebouwd :wink:

Als je het type nummer van je boxen hier even post kunnen we je natuurlijk verder helpen.

Comment

ik heb Logitech X-530 boxen

Comment

ik heb nu eenbehringer djx700, en wil hem aansluiten aan mijn computer zodat ik met virtual DJ kan draaien.
                Daar gaat het al mis. Je gaat je pc op je mixer aansluiten en niet andersom.

Vanuit de master van je mixer dan weer verder naar de input van je 5.1 setje.

Comment

Working...
                X