Originally posted by DJDyno
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nasty in Nightlife Magazine
Collapse
X
-
Met de DJM1000 kan je beeld en geluid tegelijk mixen doordat er een midi-uitgang opzit waar je een videomixer (bijv. Edirol V4) op kan aansluiten. De DJM1000 is dan de master, de V4 de slave.
Bij de Pioneer Clipnight werken we met een losse vj omdat we ook nog beelden van de cameracrew in de zaal gebruiken en veel animaties in de clips mixen. De krijgt dus het beeld van de DVJ's op haar videomixer en mixt dit met eigen input en zaalbeelden. geeft een heel leuk effect.
Bij solosets wer ik of met de videoswitcher van Pioneer of bedien ik V4 zelf. Dan dus geen zaalbeelden en animaties.
Enne.....bewuste keuze? Meer toeval....maar moet wel toegeven dat ik een gruwlijke hekel aan foto's heb en meestal wegduik als ik een camera zie. Maar op m'n website staat wel een foto van de voorkant hoor :P
Comment
-
Originally posted by DigiJayIk begrijp je verhaal helemaal!!
Lijkt me vooral met die grote setup heel leuk werken.
Tis jammer dat wij geen video in de zaak hebben, anders had ik weer een paar leuke nieuwe speeltjes kunnen vragen aan de baas.
Comment
-
Das een probleem, ik draai in een club waar alles draait om de sex, waar een setje Par56 al teveel is!!! En TV's geven nou eenmaal heel veel (koud)licht (zelfs met een superhete video). Ik heb wel scanners en movingheads om me heen hangen, maar die staan hoofdzakelijk paars en rood licht te schijnen. Bovendien heb ik gewoon geen plaats meer in de DJ-booth. Ik draai noodgedwongen al zo'n drie jaar helemaal digitaal.. (vandaar dat DigiJay).. en het bevalt me verder prima.
Ik ga wel een keer bij Stephanie kijken als ze in de buurt is!!!
@ Stephanie... Ik ken een gast die Stanton Finalscratch promote en kreeg daarbij niet alleen de set, maar ook een waanzinnige Profi-Laptop kado.... heb jij ook zulke leuke dingen gekregen?????
(misschien wel brutaal, dus als je geen antwoord kunt geven... ook goed)
Comment
-
Originally posted by DigiJay@ Stephanie... Ik ken een gast die Stanton Finalscratch promote en kreeg daarbij niet alleen de set, maar ook een waanzinnige Profi-Laptop kado.... heb jij ook zulke leuke dingen gekregen?????
(misschien wel brutaal, dus als je geen antwoord kunt geven... ook goed)
Comment
Comment