Announcement

Collapse
No announcement yet.

mixen, scrachen enz...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mixen, scrachen enz...

he weet iemand hoe je precies moet scrachten.(goed scrachen niet alleen aan het jogwheel draaien en goed mixen?? :lol: ik ben pas een beginner die pas net een set heeft :wink:

Doet even de zoekfunctie gebruiken. Ongeveer een halfjaartje geleden heeft iemand een site gepost waar verschillende scratch technieken uitgelegd werden.

Comment

Of zoek ff op Google. Genoeg scratch sites te vinden dacht ik zo ...

Comment

t beste is idd gewoon wat kijken en daarna gewoon oefenen en er handigheid in te krijgen. op mijn site staat 1 scratch filmpje van mij :P ik kijk er een beetje vaag op maarja :P

je kan m hier zien.

Groetjes

Comment

Staat gewoon heel relaxt ff te scratchen met zulke beuk platen :lol:

Gewoon grappig :wink:

Comment

Leuk filmpje en relaxed gescratched!!!
            Goed gedaan!

Comment

bedankt leuk om goeie reacties te horen... ik scratch nog niet heel lang dus er moet nog wel aan gesleuteld worden :P

Comment

geweldig haha, trouwes, leek of die andere gast beetje pissed werd?:P

Comment

hij moest de volgende plaat idd een beetje snel inmixen maar hij moet zich niet zo druk maken want dat kan ie makkelijk... 10 sec en hij heeft m gelijk dus :P

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                    hij moest de volgende plaat idd een beetje snel inmixen maar hij moet zich niet zo druk maken want dat kan ie makkelijk... 10 sec en hij heeft m gelijk dus :P
                    Is die gast met wie je draaide Protzei? (stond ook op de dj expo met jou toch???

Comment

Ziet er stoer uit dat filmpje.. maar damn wat scratch je teringveel in die track :cry:

Comment

Originally posted by DJCASE
                        Is die gast met wie je draaide Protzei? (stond ook op de DJ expo met jou toch???
                        ja dat was prozei :D

en voor arend... t was niet echt druk op dat feestje 20 man ofzo in een grote zaal :p dus een mooie gelegenheid om wat scratches te oefenen met veel vermogen :D

Comment

en voor arend... t was niet echt druk op dat feestje 20 man ofzo in een grote zaal :p dus een mooie gelegenheid om wat scratches te oefenen met veel vermogen :D
                          Geef ik je gelijk aan!! :D

Comment

Working...
                          X