Announcement

Collapse
No announcement yet.

usb??:S:S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• usb??:S:S

mensen, ik wil op de computer opnemen via mijn Numark DXM01 USB.
    Er zit dus USB bij, maar ik heb geen software om op te nemen, welke software kan ik ervoor gebruiken? Is die software gratis te downloaden en waar?
    Je zou het met elke software moeten kunnen doen, maar de geluidsrecorder werkt niet, mischien hebben jullie er wel verstand van.

om op te nemen gebruik ik coll edit pro of soundforge. Aansluiting en op het rode knopje drukken :P, moeilijker kan niet.

Succes en zeg even waar we het kunnen gaan downen, want ik ben benieuwd.

Comment

ik ga het nu uitproberen, maar voor ik wat laat horen moet ik eerst nog goed oefenen hoor. Ben nog maar een beginner :D

Comment

Audacity.

Compleet gratis programma met allerlei leuke dingetjes 8)

Comment

Tx, maar ik weet niet hoe ik mijn mixen erop kan krijgen...

Comment

de eerste 2 werkten niet, ik kreeg er niks op, nu probeer ik audacity,...

Comment

Als audacity niet werkt, dan is er waarschijnlijk wat met je apparatuur :P

(en het werkt simpel)

Comment

...

Comment

ik denk dat ik gewoon niet weet hoe ik het moet aansluiten, mijn apparatuur is in orde...

Comment

het makelijkste is gebruik te maken van je geluidskaart in je computer. van je mengpaneel (tulp aansluiting) naar een enkele mini jack. Op dit forum wordt dit besproken, maar dat moet je even opzoeken met de zoekfunctie.

Comment

Zoals ik altijd al zeg..... CUBASE SX !!!!!

:D :D :D

Dus....

Comment

Re: usb??:S:S

Originally posted by knoester
                        mensen, ik wil op de computer opnemen via mijn Numark DXM01 USB.
                        Er zit dus USB bij, maar ik heb geen software om op te nemen, welke software kan ik ervoor gebruiken? Is die software gratis te downloaden en waar?
                        Je zou het met elke software moeten kunnen doen, maar de geluidsrecorder werkt niet, mischien hebben jullie er wel verstand van.
                        Hoe je moet opnemen op je computer staat al ergens op het forum...

gebruik de ZOEKFUNCTIE is.

Comment

opnemen op de computer best, maar niet hoe jij bedoelt, ik gebruik dan mijn eigen spullen wel, en jij doet het geheel via audacity, in ieder geval, dat doet de zoekfunctie niet, waarom niet, het is nog niet op de site geschreven.....

Comment

Originally posted by knoester
                            opnemen op de computer best, maar niet hoe jij bedoelt, ik gebruik dan mijn eigen spullen wel, en jij doet het geheel via audacity, in ieder geval, dat doet de zoekfunctie niet, waarom niet, het is nog niet op de site geschreven.....
                            gebruik eens punten i.p.v. komma's :)
                            Audacity werkt zeer makkelijk. Selecteer opname kanaal (kan via Bureau-accessoires > Entertainment > Volumeregeling > Opties > Eigenschappen > Opnemen)
                            Vervolgens klik je in Audacity op de (rode) opneemknop en dan ben je aan het opnemen.
                            Je kunt nog het ingangsniveau veranderen, achter fades, effecten e.d. toevoegen, enz.

Hoop dat het zo lukt

Comment

Working...
                            X