Hey beste maatjes van djforum!!!!
het is alweer een tijdje geleden dat ik hiet ben geweest!!
En dat heeft maar een reden gehad. We zijn druk bezig geweest met het maken van nieuwe connecties, nieuwe songs en een nieuwe look.
DJ Esence draait inmiddels meer dan 6x in de maand en het wordt nog meer!!
Als het eerste online album klaar is zal deze gratis te verkrijgen zijn via mij maar dan speciaal voor leden van DJForum...
De site is inmiddels flink up-to-date en er wordt nog steeds hard aan gewerkt om alles voor elkaar te krijgen.
Zo heb ik eindelijk een residentie in zandvoort en komt er misschien ook nog een in mijdrecht.
Dus dat is helemaal leuk.
Dit jaar draai ik misschien nog op Dance Valley... Maar daar zijn we nog druk mee bezig....
tot zover even de nieuwe ontwikkelingen rondom mij.
Hoe gaat het eigenlijk met de rest van jullie????
Gaat jullie carriere als dj zoals je het graag wilt zien of zou je nog wel wat dingen willen weten??? of veranderen???
Let me know!!
Spreek jullie allemaal erg snel weer....
Feestje voor DJ Forum komt er misschien nog aan... Maar dat is nog een verrassing...
Greetz,
Esence :lol: :lol: :lol:
het is alweer een tijdje geleden dat ik hiet ben geweest!!
En dat heeft maar een reden gehad. We zijn druk bezig geweest met het maken van nieuwe connecties, nieuwe songs en een nieuwe look.
DJ Esence draait inmiddels meer dan 6x in de maand en het wordt nog meer!!
Als het eerste online album klaar is zal deze gratis te verkrijgen zijn via mij maar dan speciaal voor leden van DJForum...
De site is inmiddels flink up-to-date en er wordt nog steeds hard aan gewerkt om alles voor elkaar te krijgen.
Zo heb ik eindelijk een residentie in zandvoort en komt er misschien ook nog een in mijdrecht.
Dus dat is helemaal leuk.
Dit jaar draai ik misschien nog op Dance Valley... Maar daar zijn we nog druk mee bezig....
tot zover even de nieuwe ontwikkelingen rondom mij.
Hoe gaat het eigenlijk met de rest van jullie????
Gaat jullie carriere als dj zoals je het graag wilt zien of zou je nog wel wat dingen willen weten??? of veranderen???
Let me know!!
Spreek jullie allemaal erg snel weer....
Feestje voor DJ Forum komt er misschien nog aan... Maar dat is nog een verrassing...
Greetz,
Esence :lol: :lol: :lol:
Comment