Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verzekering

Hey,
    ik dacht erover om me cd's te gaan verzekeren,
    lullig als ze gejat worden he....

iemand hier ervaring mee?
    en wat het kost?

TjeeeHH...

Dat heb ik een jaar of acht geleden voor het laatst gedaan en toen was ik iets meer dan 2000 gulden per jaar kwijt voor een speciale artiesten verzekering, die dekte zowel gejatte en/of beschadigde apparaten, als media dragers..... Ik dacht Via stad Rotterdam Verzekeringen, maar dat weet ik niet zeker. En je verzekerde je voor een bepaald bedrag...zeg 20000 gulden (toen)...
    Maar bedenk wel dat je misschien iets van de kosten gedekt hebt, maar de titels die je kwijt bent koop je waarschijnlijk nooit meer terug... misschien beter om gewoon een backup te maken van de platen die nu belangrijk voor je zijn!!

Comment

Heel simpel (als in de verzekeringen zit zoals ik),

Op je inboedelverzekering ben je verzekerd voor diefstal (tot euro 5000) uit je woning en tot euro 500 in de auto.

Wil je dit bedrag omhoog schroeven, dan zou ik een kostbaarhedenverzekering nemen (je kan dit bij de maatschappij vergelijken met een postzegelverzameling, want ze kunnen moeilijk gaan doen (en die verzekeren ze namelijk wel en die mensen nemen hun verzameling ook ergens mee naartoe)).

Mocht je nog wat willen weten, laat je het maar horen.

Comment

Working...
      X