eej ik had een vraagje, als ik in discotheken ben hoor ik al die DJ's de vetste en laatste muziek draaien.. maar hoe weten hun al die nummers? is er een site ofzo ? avb
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Populaire Muziek
Collapse
X
-
SLAM!, Boost Your Life - Luister SLAM! voor de beste pop & dance. In de randstad te ontvangen op FM en in heel Nederland digitaal via web, SLAM! app en DAB+.
Hiphop, R&B, Latin, Afrobeats, Dance, Arab & meer! De dixte tunes en het laatste nieuws uit de urban scene vind je bij FunX. Op radio, FunX.nl, social media en via de gratis FunX App!
Comment
-
Originally posted by sirgerbyWelke winkels dan wel?
Trouwens even terugkomen op de Free.....ze hebben inderdaad niet het nieuwste, maar wel 2 singles voor 5 euro.
Comment
-
Originally posted by dj_joeyPersoonlijk vind ik de radio en tv erg achterlopen. Internet radio en nar veel grotere feesten gaan is dan de optie dan kan je alvast luisteren wat er over een paar maanden/jaren op de radio kan verschijnen.
Comment
-
De beste manier is inderdaad in de import rondhangen, en daar de vetste platen oppikken. Als je een DJ bent die al een tijdje meedraait, dan pik je die krenten zo uit de pap. Verder is het ook een kwestie van de dance magazines, en (belangrijk!) de online magazines op dance gebied bijhouden. Die zitten er meestal sneller bovenop dan gedrukte magazines.
Comment
-
Re: Populaire Muziek
Originally posted by Marcelinhoeej ik had een vraagje, als ik in discotheken ben hoor ik al die DJ's de vetste en laatste muziek draaien.. maar hoe weten hun al die nummers? is er een site ofzo ? avb
vaak zijn promo promo version(s) voordat ze aan releasen denken. eerts promoten kijken of dat aanslaat en zoja..dan pas gaan ze die persen en klaar voor de consument.
Comment
Comment