Announcement

Collapse
No announcement yet.

Populaire Muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Populaire Muziek

eej ik had een vraagje, als ik in discotheken ben hoor ik al die DJ's de vetste en laatste muziek draaien.. maar hoe weten hun al die nummers? is er een site ofzo ? avb

Top 40 en de tiplijsten volgen, de Slam40 en ook TMF en The Box draaien erg veel van de nieuwste releases. Ook handig om vel tijd door te brengen in platenzaken (en dan niet de free....). Daar weten ze ook wat helemaal nieuw is!

Comment

ok thnx :D maar waar kan ik die hitlijsten vinden dan?

Comment

SLAM!, Boost Your Life - Luister SLAM! voor de beste pop & dance. In de randstad te ontvangen op FM en in heel Nederland digitaal via web, SLAM! app en DAB+.

Hiphop, R&B, Latin, Afrobeats, Dance, Arab & meer! De dixte tunes en het laatste nieuws uit de urban scene vind je bij FunX. Op radio, FunX.nl, social media en via de gratis FunX App!

Comment

Originally posted by Stephanie!
          Ook handig om vel tijd door te brengen in platenzaken (en dan niet de free....). Daar weten ze ook wat helemaal nieuw is!
          Welke winkels dan wel?

Comment

Originally posted by sirgerby
            Welke winkels dan wel?
            De meer gespecialiceerde zaken..... Maar welke er in jouw buurt zitten weet ik niet. Roep eens waar je woont en misschien dat mede-forummers wat weten.

Trouwens even terugkomen op de Free.....ze hebben inderdaad niet het nieuwste, maar wel 2 singles voor 5 euro.

Comment

En verder gewoon eigen oortjes.....dikke platen kun je zelf ook eruit pikken.

Slam.fm is inderaad wel prettig ook. Luister ik vaak in de trein...

Comment

Persoonlijk vind ik de radio en tv erg achterlopen. Internet radio en nar veel grotere feesten gaan is dan de optie dan kan je alvast luisteren wat er over een paar maanden/jaren op de radio kan verschijnen.

Comment

Originally posted by dj_joey
                  Persoonlijk vind ik de radio en tv erg achterlopen. Internet radio en nar veel grotere feesten gaan is dan de optie dan kan je alvast luisteren wat er over een paar maanden/jaren op de radio kan verschijnen.
                  Vind je het heel gek? De radio en tv moeten geld verdienen met wat ze uitzenden. Dan gaan ze geen dingen uitzenden die net zijn ge-released want dat is niet bekend en dus zappen de mensen weg.

Comment

De beste manier is inderdaad in de import rondhangen, en daar de vetste platen oppikken. Als je een DJ bent die al een tijdje meedraait, dan pik je die krenten zo uit de pap. Verder is het ook een kwestie van de dance magazines, en (belangrijk!) de online magazines op dance gebied bijhouden. Die zitten er meestal sneller bovenop dan gedrukte magazines.

Comment

Re: Populaire Muziek

Originally posted by Marcelinho
                      eej ik had een vraagje, als ik in discotheken ben hoor ik al die DJ's de vetste en laatste muziek draaien.. maar hoe weten hun al die nummers? is er een site ofzo ? avb

vaak zijn promo promo version(s) voordat ze aan releasen denken. eerts promoten kijken of dat aanslaat en zoja..dan pas gaan ze die persen en klaar voor de consument.

Comment

Working...
                      X