knwum u66
Announcement
Collapse
No announcement yet.
In de Melkweg en dan????
Collapse
X
-
ik neem toch aan dat als je in de melkweg mag draaien dat je dan behoorlijk wat ervaring hebt, maar hoeveel ?
welk genre ? of all-round?
nog bijzonderheden, geef ons nog wat info ;)
want ik denk dat er vrij weinig mensen zijn die een antwoord kunnen geven waar je ook echt wat aan hebt als we alleen dit weten ;)
-
Ik zie het probleem niet zo. Mjah, toen ik buiten het oude vertrouwde jongerencentrum ging draaien was ik ook flink nerveus, maar dat verdwijnt als je vaker elders draait. Nu voel ik alleen nog maar wat spanning. Zolang de apparatuur en de installatie goed is, maak ik me nooit zoveel zorgen.
Ik zou zorgen voor genoeg platen en CD's, zodat je ergens op kan terugvallen. Verder zou ik me gewoon normaal gedragen. De crew bij de melkweg is zeer professioneel en goed, en heeft zijn zaakjes prima voor elkaar. Enigste waar je je zorgen over hoeft te maken is of er genoeg publiek komt, en of die je plaatjes goed vinden. Verder is het zeer aan te bevelen minimaal een uur voor openingstijd aanwezig te zijn. Kan je nog dingen doorspreken met de techniek.
Comment
-
Als je zelf al denkt dat je het niet aan kan zou ik er ook zeker niet aan beginnen.
Een beetje dj weet wat ie wel en niet kan, blijkbaar weet jij dat niet.
Jammer dat ik het zo moet zeggen maar zelfvertrouwen is zeker een must in dit vak!!!
Daarnaast moet je wel weten voor welke clubs je klaar bent, weet je dat niet ..??
NIET DOEN!!!
Comment
-
Hoi, ik wil wel met je mee, ik draai house en weet een tent wel op z,n kop te zetten, draaien we samen een set daar, wat dacht je daarvan? beetje hulp kan geen kwaad toch, stuur me anders maar een pm als je intresse
hebt!
Groetjes Kone
Comment
-
Originally posted by DeejayforumAls je zelf al denkt dat je het niet aan kan zou ik er ook zeker niet aan beginnen.
Een beetje DJ weet wat ie wel en niet kan, blijkbaar weet jij dat niet.
Jammer dat ik het zo moet zeggen maar zelfvertrouwen is zeker een must in dit vak!!!
Daarnaast moet je wel weten voor welke clubs je klaar bent, weet je dat niet ..??
NIET DOEN!!!
Het is een kans. Een kans die wellicht nooit meer komt. Kansen moet je pakken. Ga je op je bek, dan ga je op je bek. Maak je het, dan maak je het. Maar het is nog altijd beter om spijt te hebben van iets wat je hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Toen ik mijn eerste professionele DJ job kreeg, dacht ik ook niet dat ik er geschikt voor was. Toch wilde ik het doen, en heb de aangeboden avond proefdraaien gedaan. En ik werd aangenomen. Tada.
Comment
Comment