Originally posted by djsergio
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Foto van je booth..
Collapse
X
-
Vette hap hoor wanneer mag ik komen draaien :-)
Maar ehh.. denk niet dat ik zomaar iemand op me CDJtjes laat draaien.. Kom maar eens kennis maken in de DJ-kring van Den Helder.. We geven 1 december feessie in Bunker hiero in Den Helder.
Comment
-
Originally posted by djsergioVette hap hoor wanneer mag ik komen draaien :-)
Maar ehh.. denk niet dat ik zomaar iemand op me CDJtjes laat draaien.. Kom maar eens kennis maken in de DJ-kring van Den Helder.. We geven 1 december feessie in Bunker hiero in Den Helder.
http://www.djs-united.nl
hehehehe ik kan mij het gevoel zeker indenken ;-) een bunker feest..wat mag ik mij daarbij voorstellen?!
Comment
-
Fort Kijkduin is de grootste Bunker van Den Helder (denk zelfs van nederland, mischien wel verder). Daarin zit een restaurant en een aquarium voor toeristen en beneden (naast de aquarium) zit een ruimte die je kan huren voor feesten. Wij geven daar dus onze 2e feest. Is niet super groot, maar wel erg gezellig en de muziek kan daar loei-hard, want ja.. de muren zijn daar paar meter dik :P
Comment
-
Om dit leuke topic ff nieuw leven in te blazen:
Mijn Booth:
http://www.djresource.eu/images/albu...2314_small.jpg Je ziet hier:
Alecto Pro 127 (gaat HEEL snel weg voor een djm 400 ;D)
Citronic Cd 1.2
Pc met Vdj, waar ik maar 1 kanaal werkend van krijg. (Is al topic over, laat het duidelijk zijn, VDJ doet soms vaag met de opties...;))
Btw, bureautjes gaan vervangen worden voor een groot bureau met een verhoogd DJ gedeelte, ben al bezig met schilderen enz.
En alsnog de vraag of Stephanie dr booth wil posten, lijkt met vet om te zien hoe zoown opstelling met Dvj enzo eruit ziet!
mzzls ;)
EDIT: Aub niet letten op die **@$#%!*!&@ zooi..(A)
Comment
-
sorry voor de slechte kwalitiet (denk dat het plakkertje nog voor de lens van me nieuwe telefoon zat):lol::
discotheek is relatief groot, heb alle fotos 1 kant op genomen dat is wel jammer,
daar draai ik dus, gear:
dateq LPM 7.2
2xPioneer 800 MK2
Computer met touchscreen(mp3+samples),
en een helezoot licht besturings sh*t
zal als ik er weer ben deze week, wat betere foto's maken:)
Comment
-
ArCee's booth.
Hoop dat de url werkt en de foto laat zien, anders ff aanklikken vrees ik.
Gear:
2x Numark axis 4 cd player.
1x dubbele cd speler Numark CDN 22 MK3.
Mixer: Numark DM 1720 SE.
Headphone: Sennheiser HD 447.
Speakers: Sony 100 watt.
Comment
-
ik vind die foto in die foto toch mooier ;-) toppie hoor....even die andere link van je bookmarken en als ik van vakantie komt zal ik zeker even komen buurten/luisteren (www.radioaktieffm.nl)
Comment
Comment