Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag functie 800,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag functie 800,

mensen mensen, ik heb een vraag over de cdj 800
    ik ken BIJNA alle trucs en BIJNA alle trucs combineren MAAR...

ik kom er maar niet achter waar die "quick return" knop jou voor is:(

iemand die me ff uitleg geeft?

Met "quick return" gaat hij gelijk terug op de Cue piont wat je vooraf gemaakt hebt. dus cue piont maken.....laten draaien en vinger op de jogwheel en "poef" gelijk weer terug bij het begin ;-)

Comment

Klopt helemaal :)

Comment

Originally posted by Stephanie!
        Klopt helemaal :)
        dat is zowat de eertse funktie die ik moest weten...(was het afplakken van mijn LP's meer als zat) :D

Comment

Originally posted by DAY-ONE
          Met "quick return" gaat hij gelijk terug op de Cue piont wat je vooraf gemaakt hebt. dus cue piont maken.....laten draaien en vinger op de jogwheel en "poef" gelijk weer terug bij het begin ;-)
          dus je cue t hem met de gewone cue knop. laat hem lopen. en als je dan die knop indrukt gaatie weer trug,

bij mij gebeurt er niks*-)

Comment

Originally posted by Tomazos
            Originally posted by DAY-ONE
            dus je cue t hem met de gewone cue knop. laat hem lopen. en als je dan die knop indrukt gaatie weer trug,

bij mij gebeurt er niks*-)
            ooh vaag....gaat als volg cd in..bij het begin van je cd (of pak een willekeurig stuk) djogwheel vast en druk je op de cue button en laten afdraaien (willicht "quick return" aanzetten) en als je dan je jogwheel vastpakt (bovenzijde) gaat t terug naar de Cue point. laat je die weer los begint je stuk weer bij vooraf. dat is de bedoeling van "quick return"

en dat doet hij niet bij jou?

Comment

Inderdaad, hij gaat niet terug bij het indrukken van de quick-return-knop, maar wanneer je de jog aanraakt terwijl de qr-functie staat ingeschakeld (te zien aan het groene ledje).

nogmaals proberen dus....

Comment

heb het gevonden;) Vinyl modus MOET aanstaan.

had het dus gevonden,
                en dat kleine zwarte cue knopje bovenin heeft ook nog een functie?
                waar memory/cue bijstaat?

Comment

goed man!!! ;-)

Cue/loop= mem/call dat bedoel je?!
                  Grapjas..en je zegt dat je de meeste trucks enzo al kan :p die knoppen gebruik ik amper..is om een eerder gemaakte loop terug te halen (op de zelfde cd natuurlijk)

Comment

Nee.....die zit er puur voor de sier :wink:

Comment

Originally posted by Stephanie!
                      Nee.....die zit er puur voor de sier :wink:
                      Hahahah Lolbroek :twisted: wacht ik zal je een video demo link

hehehehe

TIP!! zoek videoclip van roonie G

Okay hier is die dan http://www.pioneerprodj.com/cm/produ..._review_hi.wmv

Comment

Working...
                      X