discussie forum,
overal waar je wel een discussie over kwijt wilt.
ik start:
stelling: "dj'en is niet meer zoals het geweest is"
uitleg: IK vind dat het niet meer is zoals het was omdat er nu veel te veel 'makkelijk' heden bij komen kijken zodat iedereen wel kan dj'en.
met alle BMP counters, bij corrigerende dingen.
zelfs me broerdje die totaal niet muzikaal is kan 2 platen gelijk laten lopen met een pioneer cdj 1000 en dat beroemde mengpaneel van ze, alle bpm's gelijk zetten en klaar.
toen ik op me 9e begon was dat er niet. en toen ik op me 12e op feesten ging draaien was er altijd een pioneer 100s.
waar je dus PUUR op je gehoor dingen moet mixen.
zo spreek ik affentoe dj's die ALLEEN met een pioneer 1000 kunnen draaien en mixen. en waarom denk je? :x
mengpanelen worden ook steeds makkelijker met die "foefjes"
lekker op gehoor leren hoor! afplakke die bpm's
dat wou ik ff kwijt. nu jullie,
overal waar je wel een discussie over kwijt wilt.
ik start:
stelling: "dj'en is niet meer zoals het geweest is"
uitleg: IK vind dat het niet meer is zoals het was omdat er nu veel te veel 'makkelijk' heden bij komen kijken zodat iedereen wel kan dj'en.
met alle BMP counters, bij corrigerende dingen.
zelfs me broerdje die totaal niet muzikaal is kan 2 platen gelijk laten lopen met een pioneer cdj 1000 en dat beroemde mengpaneel van ze, alle bpm's gelijk zetten en klaar.
toen ik op me 9e begon was dat er niet. en toen ik op me 12e op feesten ging draaien was er altijd een pioneer 100s.
waar je dus PUUR op je gehoor dingen moet mixen.
zo spreek ik affentoe dj's die ALLEEN met een pioneer 1000 kunnen draaien en mixen. en waarom denk je? :x
mengpanelen worden ook steeds makkelijker met die "foefjes"
lekker op gehoor leren hoor! afplakke die bpm's
dat wou ik ff kwijt. nu jullie,
Comment