Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Deze vrijdag is er al een feest waarop twee forum DJ's draaien. is alleen geen hardstyle. hahahahah. :)
Rub it in trouwens... ik ben dan al onderweg naar Kopenhagen... :?
IPV vliegtuig gaan we met de nachttrein... maar gaat leuk worden... heb al 2 liter Schlumpfenpis klaar. :twisted:
Smurfenpis, vrij populair in bepaalde kringen in Duitsland, de naam komt van de kleur. 't is een helblauw drankje gebaseerd op wodka. Er komt wat kookwerk bij te pas om alles goed te kunnen mengen, en dan krijg je iets wat je goed gekoeld als shooter serveert. En deze batch was wel aardig gelukt mag ik zeggen, ik zit zo op 32% alcoholpercentage. :twisted:
doen we dr nog een keer een deathmetal bandje tussen :lol: nee ff f serieus.. je kan ook nog iets gemener gaan ;) dat zullen de hardstyle figuren ook nog wel slikken or ;) denk ik
Comment