Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hardstyle feest met de deejayforum dj's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by NBeat
    doen we dr nog een keer een deathmetal bandje tussen :lol: nee ff f serieus.. je kan ook nog iets gemener gaan ;) dat zullen de hardstyle figuren ook nog wel slikken or ;) denk ik
    Ik denk dat het juist niet leuk is voor alle mensen om alleen maar hardstyle te horen. Ik wissel het harde industriele gebeuk ook af met andere stijlen om ervoor te zorgen dat de mensen zich niet gaan vervelen.

Mijn voorstel voor een volgend contest... een mix waarin je een crossover doet van minimaal 3 verschillende stijlen. Dat doet werkelijk ook een aanspraak op het creatieve gedeelte van het DJ'en. En gezien het subject over taalverloedering, bonuspunten voor een correct gespelde presentatie en playlist. :wink:

Comment

Originally posted by dj_joey
      doen we dr nog een keer een deathmetal bandje tussen :
      Ken je dat verhaal al van die DJ die bij sensation black 2006 hardrock ging draaien?
      ja dikke kneus is dat :lol:

Comment

Ben nog steeds in stille verwachting......is er al wat meer bekend :?:

Comment

Originally posted by LorddeWorde
          doen we dr nog een keer een deathmetal bandje tussen :lol: nee ff f serieus.. je kan ook nog iets gemener gaan ;) dat zullen de hardstyle figuren ook nog wel slikken or ;) denk ik
          Ik denk dat het juist niet leuk is voor alle mensen om alleen maar hardstyle te horen. Ik wissel het harde industriele gebeuk ook af met andere stijlen om ervoor te zorgen dat de mensen zich niet gaan vervelen.

Mijn voorstel voor een volgend contest... een mix waarin je een crossover doet van minimaal 3 verschillende stijlen. Dat doet werkelijk ook een aanspraak op het creatieve gedeelte van het DJ'en. En gezien het subject over taalverloedering, bonuspunten voor een correct gespelde presentatie en playlist. :wink:
          nja.. ik bedoel t is maar net wat t publiek wil ;) dr zullen best avondjes zijn dat je niet verder komt dan hardstyle als DJ die draait in bijvoorbeeld een club waar publiek komt dat van de wat hardere muziek houd.. maar op andere avonden zit je misschien na een uurtje al aan de wat stevigere muziek.. t publiek is ook wel eens in een ander humeur ;)

Comment

@NBeat
            t
            dr
            En zinsopbouw......
            :wink:

Comment

je wordt ook wel gelijk teruggepakt als je zelf een keer iets te gehaast bent :P
              zal t nooit meer doen hoor ;)

alle gekheid op een stokje.. (ja ik sta dr al op ;) ) dit werkt dus wel.. gewoon d'r op gewezen worden, doet wonderen !;)

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                Kan ik dan i.i.g. als PUBLIEK komen? :P
                Gratis Entree voor forum leden?

hou het wel centraal, zodat het voor iedereen te rijden is. niet heelmaal of helemaal boven in nederland.

Comment

Ze zullen vast wel na hebben gedacht over de locatie!

offtopic: we moeten hier eigenlijk een lijst maken met mensen die hier steeds breezertaal gebruiken, een soort van Wall of Shame :lol:

Comment

een schandpaal en een knop met: "Gooi een tomaat naar...... voor E0,10" en de opbrengst is voor 't DJForum ;)

Comment

een schandpaal en een knop met: "Gooi een tomaat naar...... voor E0,10" en de opbrengst is voor 't DJForum ;)
                      Ik weet niet in welk tijdperk jij leeft.

Comment

In een tijdperk waar humor nogsteeds een gedoogd onderwerp is ;)

Comment

ik lach me rot...

Comment

Originally posted by dj_joey
                            ik lach me rot...
                            Heb jij humor dan :?:

Comment

Weet van mezelf dat ik niet de grappigste ben dus probeer ik het ook niet te zijn.

Comment

Is er nu inmiddels al wat meer bekend?????????????????????????????

Comment

Working...
                                X