Hey hey ik ben een beginnende hardstyle dj en heb veel plannen en een berg doorzettingsvermogen.
Ik vroeg me af welke (beginnende of gevorderde dj's) er zin in hebben
om bijeenkomsten te gaan organiseren om wat van elkaar te leren en elkaar te gaan gebruiken als netwerk.
Ervaringen uitwissellen ten aanzien van bouwen website en commercie enz.
Ook voor in de toekomst te gaan produceren enz enz.
Ik ben tot nu toe nog alleen maar thuis actief maar daar gaat snel verandering in komen.
Ik hoop dat er mensen zijn die intresse hebben een dagje hierheen te komen of andersom om iets van elkaar te leren, en om te weten te komen waar ik nu sta als dj en wat ik nodig heb om verder te komen.
Apparatuur 2 numark tt200 een djm pioneer 400 mixer computer met een berg aan muziek progamma's. en iets van 80 platen
Ik
MVG DJ
Ik vroeg me af welke (beginnende of gevorderde dj's) er zin in hebben
om bijeenkomsten te gaan organiseren om wat van elkaar te leren en elkaar te gaan gebruiken als netwerk.
Ervaringen uitwissellen ten aanzien van bouwen website en commercie enz.
Ook voor in de toekomst te gaan produceren enz enz.
Ik ben tot nu toe nog alleen maar thuis actief maar daar gaat snel verandering in komen.
Ik hoop dat er mensen zijn die intresse hebben een dagje hierheen te komen of andersom om iets van elkaar te leren, en om te weten te komen waar ik nu sta als dj en wat ik nodig heb om verder te komen.
Apparatuur 2 numark tt200 een djm pioneer 400 mixer computer met een berg aan muziek progamma's. en iets van 80 platen
Ik
MVG DJ
Comment