Het beste wat je kan doen is langsgaan op feesten, en in disco's en kijken hoe de DJ's het daar doen. Ik denk dat bij elkaar langskomen niet zoveel zin heeft, ook al kan dat best gezellig zijn. De kneepjes kijk je af in het werkveld zelf, en dat zijn de feesten en disco's.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dj (Leer) Bijeenkomsten?
Collapse
X
-
Ik denk juist dat je op een bijeenkomst een hele hoop kan leren qua truken die DJ's gebruiken. In een club is het altijd moeilijk om te zien wat iemand doet. Als je het helder uitgelegt krijgt is dat veel makkelijker. Met gitaarspelen kan je ook kijken tot je een ons weegt maar als je gaat jammen met iemand en hij/zij het je uitlegt wordt alles plots veel duidelijker. Tuurlijk zijn er dingen die je alleen in een club zult leren net als op een podium , maar zo'n middag kan erg nuttig zijn als mensen serieus gaan samen werken.
Comment
-
Originally posted by djkratAdresje voor hardstyle? Midtown zal denk ik wel de aangewezen bron daarvoor zijn denk ik. Daar kunnen anderen je beter bij helpen. Ik zit in de Industrial en EBM. :) Aan mijn adresjes heb je niet zoveel.
www.freaky.nl is ook top!
Comment
-
Originally posted by djkratJa, met 80 platen kan je thuis lekker mixjes oefenen, maar in een zaal draaien? Vergeet het rustig maar.
saai zal het wel worden om steeds dezelfde plaate te draaien, en veel variatie heb je dus ook niet echt, maar voor een beginner is het wel goed te doen? ;)
Comment
-
Originally posted by T-NuzzGaan we nu eindelijk weer even on topic please?
Uiteraard staat het u vrij een nieuw topic te openen hoeveel cd's danwel platen een DJ nodig heeft om een serieuze start te maken....
ben mijn eerste post begonnen met een zinnige opmerking de 2 daarna waren al
BACK TO TOPIC
we zeggen dit niet voor niets heren!!
Comment
-
Originally posted by marcelloOriginally posted by T-NuzzGaan we nu eindelijk weer even on topic please?
Uiteraard staat het u vrij een nieuw topic te openen hoeveel cd's danwel platen een DJ nodig heeft om een serieuze start te maken....
ben mijn eerste post begonnen met een zinnige opmerking de 2 daarna waren al
BACK TO TOPIC
we zeggen dit niet voor niets heren!!
maar zo'n dagje lijkt me ook best leervol,van elkaar truckjes leren etc zoals Myzrael al zegt :) vooral als beginner kun je er veel van opsteken, goed idee dus.
Comment
Comment