Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jou draaiplek,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jou draaiplek,

Post hier je draai plek,
    voor als dj's hier geintresseerd zijn avond samen te draaien (omdat het in de buurd is?)

post de lokatie,
    plaats,
    provincie

gr,

Mijn draaiplekjes wisselen.......niks vasts nog maar dat komt wel :wink:
    Almere is mijn woonplaats en mijn draaiplek is vooral de zolder en soms A'dam in de buitenlucht. In september in Club Poema een keer draaien.

Comment

is wel een populair topic he:P

Comment

M'n draaiplek agenda staat gewoon op m'n website....iedereen is dus altijd welkom (mits de beveiliging bij de deur ook vindt dat je een leuke smoel hebt).

Maar effe meedraaien is helaas uitgesloten....

Comment

addicted to basz in citylife - Reeuwijk is mijn vaste stekkie.

Comment

wisselt vrij veel, ikzelf woon in uithoorn(gehucht onder a'dam) en wissel gauw van zaal tot zaal. ik denk dat ik over een(ja dat duurt nog wel even) jaar wel een vaste plek heb, maar zelfs dan zal het ook nog van zaal tot zaal worden.

Comment

Originally posted by Stephanie!
              M'n draaiplek agenda staat gewoon op m'n website....iedereen is dus altijd welkom (mits de beveiliging bij de deur ook vindt dat je een leuke smoel hebt).

Maar effe meedraaien is helaas uitgesloten....
              zelfde bij mij alleen geen website ;)

Comment

Geldt voor mij ook. Even kijken mag, draaiplekken staan op mijn site, maar er wordt niet meegedraaid. Ik denk dat sowieso geen enkele professioneel werkende DJ dat toestaat.

Comment

Ik denk dat sowieso geen enkele DJ een andere DJ laat meedraaien, tenzij het een bekende is, of een persoon die zichzelf bewezen heeft. En zelfs dan is het nog maar de vraag ;)

Comment

als iemand mee wil om te kijken geen probleem maar draaien echt niet

de klanten betalen goed geld om mij te hebben kan het dan niet maken om iemand die geen/ weinig of misschien wel ervaring heeft ook te laten draaien

is hetzelfde als je tiesto boekt en hij neemt dj luna mee

wel leuk maar een discotheek eigenaar boekt tiesto en niet luna kan wel leuk zijn maar dat doe je niet ;)

Comment

ik zie dat anders,

draai nu sinds 2 maanden ook wel en een 'grote'(nieuwe) (cap. 850/900) club,
                      en ik zelf vind het geen probleem als iemand mee kom draaien, maar dan wil ik eerst horen HOE hij draaid voor dat we open zijn, en dan oordelen of hij ook op de avond zelf mag draaien, of die week erop een uurtje

heb dit bij andere clubs waar ik gedraaid heb ook zo gedaan, als de eigenaar het goedkeurde.
                      ---
                      edit: tuurlijk, als je niet ergens vast draaid dan kan ik dat van marcello wel begrijpen. als je "los" geboekt word.

Comment

ik draai ook vast in discotheken en dan nog betalen zij ook goed om een goede avond te hebben mijn ervaring is dan ook dat als er iemand bij is het eigenlijk niet soepel loopt qua opbouw als dat ik dat zou willen

heb het afgelopen weekend nog gehad met een dj die er zelfs ook draait
                        wij moesten met z'n 2en even draaien

allemaal leuk maar opbouw zat er niet in de mensen keken raar op
                        vindt dat het dan gewoon niet kan

Comment

Ok, hier heb je een punt, maar ik denk dat je wel uitzonderingen hebt, bijvoorbeeld iemand waar je vaker mee draait en als jullie op mekaar ingespeeld zijn, de clubeigenaar maakt er geen probleem van..

Ik zelf draai nog niet in clubs, maar heb mn drive-innetje mits ik zeker weet dat de persoon mijn set niet verneukt mag hij/zij misschien wel even draaien..

Misschien dat dit indderdaad wel gaat veranderen als ik wat verder kom.. we shall see ;)

Comment

Het is echt te belachelijk voor woorden als je ergens wordt gevraagd/uitgenodigt om te draaien en dan neem je ook iemand anders mee (dat kan weer wel), maar diegene kan je echt niet laten draaien. Wordt je metteen niet meer uitgenodigt en/of gevraagd.

Zonde, denk ik dan.

Comment

Laten we 't er op houden dat t gewoon aan t feest / de club / de clubeigenaar / de feestorganisator / en de persoonlijke wensen van de DJ ligt of het wel of niet mag / kan..

kortom voor elke situatie verschillen

Comment

Working...
                              X