Announcement

Collapse
No announcement yet.

jou vervoer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jou vervoer

okey, je moet het even anders lezen dan het onderwerp..

ik weet niet of ik hier de enigste 17 jarige ben die overal en nergens draait(tot nu toe alleen boevnste gedeelte van NL)
    maar voor DIE mensen: hoe regelen jullie elk weekend vervoer?

ik heb het geluk dat een maat van me voor reiskoste vergoeding en gratis drinken me Overal naartoe brengt, hoe doen jullie dit? of als je vervoer afzegt.. wat dan?

mensen die zelf een auto en rijbewijs hebben hoevel niet te reageren.. of wel.. als je verteld hoe je dat DEED.

groetjes,

Gewoon, uitsluitend lokaal gedraaid tot ik m'n rijbewijs had....

Staat namelijk nogal stom als je een boeking aanneemt en die later moet afzeggen omdat je niet gebracht kan worden.....

Comment

Ik gebruik gewoon OV. Soms kan ik gebracht worden. Ik heb het voordeel dat ik vrijwel alleen in de grote steden draai, en dus prima afkan met OV. Het gebeurt wel eens dat dat niet het geval is, en dan laat ik de organisator vervoer regelen, of een slaapplaats. Dat regel ik dan meteen bij de boeking zelf, zodat het meteen duidelijk is! Als dingen dan niet geregeld zijn, en je moet de boeking afzeggen, dan is het iig niet jouw schuld.

Comment

Mijn vriendin brengt me overal heen.

Comment

Taxi!, maar wel zorgen dat die vergoed wordt. Ik heb het nog niet gehad dat dat niet werd gedaan en anders weet je het voor de volgende keer ;).

Comment

gwoon zo:

Pappaaa?? :lol:

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
              gwoon zo:

Pappaaa?? :lol:
              Die van mij trapt daar niet in :(

En ik ben ook opzoek naar iemand die voor gratis zuipen (met mate :idea: ) me overal heenbrengt.

Comment

eigen auto ;)

Comment

Eigen auto of anders huurbus(je). Afhankelijk van wat ik allemaal mee moet nemen. OV doe ik ook nog wel eens.

Comment

voor de nog wat jongere mensen onder ons, volgens mij zijn daar ouders voor uitgevonden, zo doe ik dat ook 8) jaja, beetje foute post

Comment

Jullie lezen niet zo goed, die gozer is 17, dus heeft nog niet eens een rijbewijs. Tis voor mij wel lang geleden, maar wat een gouden tijd!!!
                      Ook vervoer was toen een probleem. Enige oplossing is om ver van te voren al je bekenden in je omgeving te vragen of ze je willen helpen. hulp komt vaak uit een onverwachte hoek, zoals b.v. een oom die het leuk vind om je te helpen (al of niet uit eigenbelang)... taxi heb ik ook vaak gebruikt, maar dat wordt heel duur als je ver weg moet. OV is een ramp en heeeel lnk als je met dure spullen en platen over straat moet. Diverse jonge collega's zijn op die manier al overvallen en alles kwijtgeraakt. OV is dus sterk af te raden.
                      Als je een auto nodig hebt zit er dus niets anders op dan... te smeken en te slijmen.!!!

Comment

Men vader gaat altijd mee, regelt geluid, licht, etc. zodat ik me puur op het mixen kan concentreren.

Comment

Originally posted by DigiJay
                          Jullie lezen niet zo goed, die gozer is 17, dus heeft nog niet eens een rijbewijs. Tis voor mij wel lang geleden, maar wat een gouden tijd!!!
                          Ook vervoer was toen een probleem. Enige oplossing is om ver van te voren al je bekenden in je omgeving te vragen of ze je willen helpen. hulp komt vaak uit een onverwachte hoek, zoals b.v. een oom die het leuk vind om je te helpen (al of niet uit eigenbelang)... taxi heb ik ook vaak gebruikt, maar dat wordt heel duur als je ver weg moet. OV is een ramp en heeeel lnk als je met dure spullen en platen over straat moet. Diverse jonge collega's zijn op die manier al overvallen en alles kwijtgeraakt. OV is dus sterk af te raden.
                          Als je een auto nodig hebt zit er dus niets anders op dan... te smeken en te slijmen.!!!
                          idd, ik draai dan nu welleens in Prov. utrecht en Volendam (NH) en enkhuizen en Lelystad, buiten enkhuizen rijd een DJ collega me altijd, omdat ZIJ altijd veel kan leren en mee kijken zegt ze, naja ik dok dr benzine en drinke dan is het goed, ik vraag t dan wle een maand van tevoren. en anders heb ik 3 vriende met rijbewijs:) die voor gratis zuipe altijd wel mee gaan:)

Comment

Working...
                          X