Nou ik kan je niet helemala gelijk geven. Dance 4 life heb ik nog nooit zien werken en van de bodyrox heb je zoveel nieuwere edits van onder andere sean paul die het zoveel beter doen dat het orgineel maar kaal is.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
floorfillers
Collapse
X
-
Originally posted by ToppertjeNou ik kan je niet helemala gelijk geven. Dance 4 life heb ik nog nooit zien werken en van de bodyrox heb je zoveel nieuwere edits van onder andere sean paul die het zoveel beter doen dat het orgineel maar kaal is.
Comment
-
Originally posted by TomgroOriginally posted by ToppertjeNou ik kan je niet helemala gelijk geven. Dance 4 life heb ik nog nooit zien werken en van de bodyrox heb je zoveel nieuwere edits van onder andere sean paul die het zoveel beter doen dat het orgineel maar kaal is.
Had gedacht dat ze intussen toch eens up to date zouden zijn...
Comment
-
inderdaad, in spanje kennen ze nu Bob sinclair - rock this party, en fedde le grand, put your hands up for detroid, lol;)
ik draaide daar muziek wat hier hits zijn.. en daar stonde ze beetje raar te kijken, maar al draaide je daar 'vette shit' van een jaar geleden gaan ze helemaal los.
Comment
-
Originally posted by djtnoxOriginally posted by TomgroOriginally posted by ToppertjeNou ik kan je niet helemala gelijk geven. Dance 4 life heb ik nog nooit zien werken en van de bodyrox heb je zoveel nieuwere edits van onder andere sean paul die het zoveel beter doen dat het orgineel maar kaal is.
Had gedacht dat ze intussen toch eens up to date zouden zijn...
Comment
-
Originally posted by ToppertjeZo was Cascada met every time we touch in spanje eerder een grote hit en werkte hij hier niet en pas na een algne tijd weer wel. Zo wisselt eht elkaar af, en daar komt nog eens bij dat wij nederland nog eens voorlopers zijn op elektro en trance.
Comment
-
Originally posted by ArCeeTiesto - lethal industry (richard durant 2007 remix). Die werkt als een trein :o
Comment
-
TechTrance is wel 1 van m'n fivorate stijlen ja, drom ben ik ook best een Sean tyas fan. Die zit erg in die hoek en heeft mooie producties en remixen gemaakt. Momenteel draai ik nog niet in een club, aangezien ik voor mijn gevoel nog in mijn "opbouwende" fase zit omdat ik er zolang uit ben geweest(en nog herstellende van 2 schouderoperaties). Wel heb ik wat losse feesten gedraait. Focus me nu weer op het draaien op zich, en het radioprogramma. Wil straks wel weer live gaan draaien, heb nog wel wat contacten gelukkig :wink:
Comment
-
Originally posted by ArCeeTiesto - lethal industry (richard durant 2007 remix). Die werkt als een trein :o
En natuurlijk the way I are van Timbaland kan je 5 keer draaien omdat deze om het half uur door verschillende mensen aangevraagt word.
Comment
-
Originally posted by ToppertjeEn natuurlijk the way I are van Timbaland kan je 5 keer draaien omdat deze om het half uur door verschillende mensen aangevraagt word.
Verder 2 mash ups die echt los gaan op dit moment:
-De run dmc vs bodyroxx mash up van dani-l
-Dada Life - The Great Fashionist Swindle (Laidback Luke Remix) (31 Deejays Mojito Shaker)
Comment
Comment