Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tracklist van Cd maken hoe het makelijkst?...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tracklist van Cd maken hoe het makelijkst?...

Met welk programa kun je het makelijkst en het snelst een tracklist maken?.. doormiddel van importen..

want is altijd zovel werk om een tracklist te maken!!
    itunes vindt ik zelf niet echt makelijk om te gerbuiken

iemand???

Na het branden van een cd?

Je neemt nero express en daar brand je een cd mee.. wanneer die klaar is druk je op next en wanneer daar kan je ergens op nero cover designer klikken ;)

Daarmee kan je een tracklist maken :)

Comment

ja oke maar moet je dat dan allemaal intypen of staat dat er allemaal?..

want als je dat moet gaan typen duurt veelste lang

Comment

iTunes heeft veruit de beste online-muziek library om geimporteerde muziekbestanden te benamen. Helaas importeert deze indderdaad in het beruchte m4u ( ??? ) formaat, ofwel zowat niet te gebruiken buiten iTunes.

audiograbber is een ripper die goed werkt, hij heeft ook zo'n functie om namen op internet op te zoeken, maar de bibliotheek van deze software producent is niet zo groot volgens mij. Ik heb nog maar een aantal cd's succesvol kunnen importeren (ok.. zonder naam doet ie t perfect.. maar dan staat er gewoon 01 - track 01.mp3 ofzo.. :roll: )

Dus ik ben ook nog heftig opzoek ;)

Comment

nee maar het gaat er echt om een progr. dat als je op cd brand je de tracklist kan uitprinten of exporten zodat je die in je cd map kan doe!n..

Comment

Met nero kun je coverdesigner gebruiken, die maakt een tracklist en die kun je afdrukken, of de inhoud ervan kopieren.

Comment

Originally posted by basvanhees
              nee maar het gaat er echt om een progr. dat als je op cd brand je de tracklist kan uitprinten of exporten zodat je die in je cd map kan doe!n..
              Euhmm... volgens mij is dit toch het antwoord, toch :wink: ? :

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
              Na het branden van een cd?

Je neemt nero express en daar brand je een cd mee.. wanneer die klaar is druk je op next en wanneer daar kan je ergens op nero cover designer klikken ;)

Daarmee kan je een tracklist maken :)
              Open na het branden in nero expres de cover designer en de nummers komen automatisch op je papiertje te staan.. nu printer en klaar! :P

Comment

Working...
              X