Announcement

Collapse
No announcement yet.

toch gebeurt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toch gebeurt

naja,
    wat iedereen al zei.. is me Stanton 3000 toch gebroken,
    volgens mij is het met goede harde seconde lijm wel te fixen, en btje polyester hard ofzo,

maar als ik nou eens contact opneem met stanton, heb je dan kans dat je een nieuwe krijgt? (liever een 2000) of kan ik daar naar fluiten? ;)

Ligt er een beetje aan hoe het is gebeurd en of je garantie erop hebt of niet lijkt me...

Comment

Re: toch gebeurt

Ik zou het gewoon proberen, je weet maar nooit :)

Aan de andere kant, misschien kan je beter alvast gaan kijken naar wat beters ...

Comment

ik was dus wat jonges een DJ curses aant geven, ik had het er net over met een jonge dat 3000 snel afbreekt, ik: dan merk ik het wel, ik pak hem op, wil em op zetten. en hij breekt af.

hun vonden het grappiger dan ikzelf.

Comment

Originally posted by YOguM
          Ligt er een beetje aan hoe het is gebeurd en of je garantie erop hebt of niet lijkt me...
          gekocht bij DJ stunter, lijkt me wel dat er garantie opzit^o)

Comment

Originally posted by Tomazos
            Originally posted by YOguM
            gekocht bij DJ stunter, lijkt me wel dat er garantie opzit^o)
            heb net even gemailt, en mail terug gehad,
            dat ik hem naar hun moet opsturen, en dan via hun naar stanton,

maar volgens mij was er iemand die daar geen goeie ervaring mee had, met opsturen en dan nog gratis terug krijgen?? of vergis ik me nou?

Comment

.
              Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:04.

Comment

naja, ik probeer hem wel eerst even zelf te lijmen en beetje met polyester wat te doen, en als dat niet lukt koop ik een andere;)

Comment

Ik heb slechte ervaring met het terug sturen van dj headphones dus ik raad je het af.

Comment

Working...
                  X