Announcement

Collapse
No announcement yet.

Appeltje voor de dorst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Appeltje voor de dorst?

Goedemiddag Dames en heren !!!

H E L P...

Ik gebruik al jaren Apple computers.. ok, ok.. iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, zo ik dan ook de mijne, maar mijn vraag is..

welk programma kan ik gebruiken om een mix te maken op de computer..

zijn er meerdere mac-gebruikers op dit forum? die mij op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt... en ben benieuwd naar de reacties

greetzz.. Peter

Ableton Live, GarageBand.....

Comment

Heb bij Stephanie laatst Garageband gezien, nou ze krijgt er flink muziek uit hoor. Ik dacht eerst, jezus hiermee mixen? Maar als je hem doorhebt werkt het wel relaxt... Ben er een tijdje terug ook mee gaan zitten en is gaan proberen, het is heel makkelijk te begrijpen en dat is denk ik zeker een voordeel als je voor het eerst gaat mixen op de computer!

Als je even wat meer geld te besteden hebt zou ik Protools echt onwijs kunnen aanraden! Heb er een 4 dagen mee mogen werken in een proffesionele studio en als ik ooit nog is overstap op een ander programma dan dat ik nu gebruik zou het Protools zijn of niks. Protools is wel ingewikkeld, je hebt er zelfs opleidingen voor maar de basis heb je snel genoeg door en anders zijn er op internet zat tutorials te vinden!

Succes ermee!

Comment

dat je klaagt dat je een apple hebt :?

Comment

ok als t nou een G3 is ;) die willen niet zo snel meer tegenwoordig ;)

maar de G4 en zeker de G5 zijn toch gewoon super ? 8O

Comment

G5 rulezzzzz!!

Comment

Originally posted by Stephanie!
              G5 rulezzzzz!!
              K3 ook!

:mrgreen:

Comment

met de opmerking, iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking bedoel ik, ik werk met mac.. de meesten met windows.. niet slecht bedoeld dus.. sterker nog, ik ben supertrots op mn g5..

maargoed, producen in garageband, dat ken ik nou wel, leuke intro's maken dmv knippen en plakken, dat is geen probleem, maar als ik nu een mix wil maken van een uur, gemixt als ben liebrand zijn stijl, mp3's over elkaar heen mixen enzo.. welk programma is daar het beste voor?

groetjes.. P

Comment

OK! iedereen zijn ding.....
                  Ik ken de mac maar een beetje en dan vooral de historie in het grafische.
                  Ik ken wel een programma dat daar helemaal voor geschikt is, maar weet dat het alleen voor WinXP is.... heb je dus niet veel aan, maar mocht je een pc tot je beschikking krijgen, probeer dan Sony Acid Pro 6 eens..!

Comment

dank je voor de reactie.. !!

Al kreeg ik 1000 euro om iets met een winxp te doen, ik zal nooit op een windows comp. gaan werken, daar krijg ik uitslag en kippenvel van.. haha

in de muziekindustrie wordt over het algemeen met mac gewerkt, nu weet ik wel, dat het soort programma dat ik zoek niet professioneel gebruikt wordt, maar er zal toch wel ergens iets te vinden zijn waarmee ik dat kan? gewoon een mp3-mix maken..

groet, P

Comment

Originally posted by petervanp
                      maar als ik nu een mix wil maken van een uur, gemixt als ben liebrand zijn stijl, mp3's over elkaar heen mixen enzo.. welk programma is daar het beste voor?

groetjes.. P
                      Had het antwoord al gegeven......Ableton Live. Gebruikt Ben ook.

Groetjes teurg :)

Comment

€450,00.. dat vind ik net eventjes te duur.. is er geen andere optie dat iemand weet??

thnk voor je reactie stephanie..

groetjes !!... P

Comment

Logic......ook duur, en minder geschikt voor wat jij wilt doen :)

Comment

Working...
                          X