Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe was jouw avond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe was jouw avond?

Titel zegt het al :)

Hoe was jou avondje draaien :?:
    Waar wat en voor wie heb je gedraait?

Sjee......moet ik hier elke week drie keer gaan vertellen hoe het was :?

Maar euh, gisteravond was lekker relaxt. Vaste avond in m'n residentie (die ik deel met Marcel M.), lekker volle bak. Ze stonden om kwart voor vier nog boven op de bar :) En mega-sjans gehad 8)

Comment

Hey Wessel!!!
      Dat is inderdaad voor de DJ's die regelmatig werken een hele opgave.
      Je lokt bijna uit tot Bloggen!
      Ik heb het wel eens geprobeerd, maar meestal komt het neer op!!!
      "Het was gisteren weer fantastisch"

Maar voor de jongens (en meisjes) die eens in de zoveel tijd de nacht van hun leven hebben gedraaid is het misschien wel een leuke uitlaatklep!!

Ik wil toch wel een verhaaltje kwijt, want het was dit weekend helemaal top (ja tenminste een andere tekst dan... het was gisteren weer fantastisch!! )
      Vorige week ben ik 2 dagen in Engeland geweest om proef te draaien in een tweetal clubs aan de zuidkust. Omdat ik veel tijd overhad, kreeg ik eindelijk eens de kans om Engelse DJ's te horen draaien...
      Ik heb er in die 2 dagen ongeveer 8 gehoord en er zaten 2 hele goede bij ( maar ook stuk of 4 DJ's die er niks van bakte) Allebei Techno/Elektro DJ's en 1 ervan was zelfs nog een leuke meid ook. (leek een beetje op Stef....??) Kon helaas niet met haar praten, want ze worden daar helemaal afgeschermd. Ze kreeg het publiek goed mee, vooral bij de opzwellende breaks die ze in Engeland nogal plegen uit te rekken met loops en reverses. Great!!!!
      Ik nam mijn ideen mee naar de club en wat denk je????
      Ik kreeg dezelfde reakties..... lekkere deinende dansvloer die lekker meejoelen als de break op zijn top zit of wanneer de hel even losbarst..
      Lekker gevoel. Alle dagen heb ik langere sets Techno/Elektro gedraaid en veel complimenten en reakties gehad. Ook van mijn baas, die was nog niet helemaal om, want je moet weten dat ik in mijn residentie draai voor mensen die een all-in bedrag hebben betaald en waarbij het de bedoeling is dat ze ook nog wat anders doen dan dansen en drinken. En je begrijpt dat de baas dan minder blij met me is als ik ze 7 uur lang op de vloer hou. Jaaaaah lekker gedraaid!!!!

Eigenlijk ook een raad voor mede DJ's... ga ook eens luisteren naar ander DJ's !!! in clubs en party's die lijken op waar jij vaak draait. Steek je nog wat van op.
      Niet altijd natuurlijk, want ik ga regelmatig met mijn collega's naar de Baja beachclub in Rotterdam, maar hoewel de DJ daar waanzinnig draait ( als ik naar de reakties van het publiek kijk) vind ik het gewoon niet mijn style... Partyjocks zijn toch net even anders bezig dan ik. Niet slechter maar "anders". (even indekken om boze reakties te voorkomen van de vele partyjocks op dit forum) :D

Comment

@ Digijay:

Damn gast, draai jij in een parenclub ofzo? :lol:

Comment

@DigiJay

Zo te zien heb je een leuke paar dagen in de UK gehad. Ik heb daar ook deze zomer mijn primeur gehad haha

Ik zeg maar zo "Feel free to discuss more on MSN".
          Wie weet kunnen we nog wat van mekaar oppikken!

Comment

Dit had ik natuurlijk kunnen verwachten, maar het is niet erg...

Ik draai inderdaad in een parenclub..... Al 9 jaar en het bevalt nog steeds... Het beste uitzicht van de wereld!!!
            Haalt het misschien net bij de kick bij draaien voor grote menigten, maar dit is ook een lekker gevoel. Grote menigten heb ik ook gedaan, dus.... been there done that!!!

Natuurlijk wil ik wel een keer wat ervaringen delen en opdoen via MSN, maar ik krijg daar niet zoveel tijd voor. Dit Forum kost me 30 minuten per dag en dat is nog te doen, maar chatten kan gauw een paar uur gaan duren... en dat vind ik dan weer zonde. Een PM kan natuurlijk altijd, want vragen heb ik nog zat over (legaal) draaien in the UK!!!

We kunnen hier ook wel een topic over openen, want dan hebben andere DJ's er misschien ook iets aan?

Comment

.
              Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:00.

Comment

naja, mijn vrijdag en zaterdag avonden zijn standaard(voor mezelf)

toch was ik lekker opdreef met mixen en loopen dat me baas na me toe kwam van: gaat lekker he 8) ,

vrijdag 27 okt, draaien in Volendam, weer es wat anders,kijke hoe volendam is.
                en werd door de krant gemailt dat ze een rubriekje over mij wouden maken,
                met foto's e.d alles erbij

naja, je dag kan niet stuk:D als je nog ma 17 jaartjes bent;)

maja, vanavond kijken hoe het uitgaans leven in Volendam is, van dj's gehoord dat het prettig draaien is daar (The movies @ volendam)

Comment

Vanavond gedraait op een kinderfeestje in alkmaar. Oke :P niet de leukste feesten maar was wel grappig :)

We moeten ergens beginnen ;)

Comment

Het áller leukste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was onze straatBBQ van de zomer waar ik voor de 2de keer draaide.
                    Het begon vervelend want het ging regenen, stond gelukkig droog!
                    Ben toen maar nummer gaan zoeken met "rain" erin en later "let the sun shine" Het werkte wel! 8)

En dan de laatste 2 uur werd er zelfs enthousiast gedanst en dat is dan een bekroning! Ik was aardig gebroken want ik stomd toch 9 uur achter de knoppen.

In december heb ik een bruiloftjubileum van mensen uit de straat want die vonden dat ik het goed deed!

Moraal: NEVER give up! je komt er uiteindelijk wel als je doorzet.

Comment

Originally posted by Tomazos

toch was ik lekker opdreef met mixen en loopen dat me baas na me toe kwam van: gaat lekker he 8) ,

maja, vanavond kijken hoe het uitgaans leven in Volendam is, van DJ's gehoord dat het prettig draaien is daar (The movies @ volendam)
                      Volendam? Heb jij even mazzel dat er een nieuwe cd van jan smith en frans bouwer in de winkels licht. Ik heb ze ook, altijd handig!

Comment

Nix mis mee....... met kinderfeestjes, altijd dankbaar publiek, ik doe er doordeweeks ook wel eens één.

Comment

Heb zelf ook wel eens op een sinterklaas feestje gedraaid. Later vroegen ze me weer maar dan is er ouder publiek. dus wieweet wessel.

Comment

Originally posted by dj_joey
                            Originally posted by Tomazos

maja, vanavond kijken hoe het uitgaans leven in Volendam is, van DJ's gehoord dat het prettig draaien is daar (The movies @ volendam)
                            Volendam? Heb jij even mazzel dat er een nieuwe cd van jan smith en frans bouwer in de winkels licht. Ik heb ze ook, altijd handig!
                            lol, was wel leuk daar,
                            heb kranten stukje op me website gezet, werd benaderd door het noordhollands dagblad dat ze een stukje van me in de krant wouden hebben,
                            www.djtomazos.nl.tt en dan> media

net even erop gezet

Comment

Beetje publiciteit is natuurlijk nooit weg ;)

Comment

Working...
                              X