Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe was jouw avond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

daarom:),
    helpt altijd beetje mee;)

Comment

vanavond leuke avond gehad waar k draaide TODAT, een meisje Knock out werd geslagen en ze 15 minuten heeft gelegen tot ambulance was, naja tent liep leeg (logisch) ik denk: nee he, (bleven nog 15 mensen over ofzo) maja, toen het wat later werd was het weer trug en BEREGEZELLIG:D:D:D

Comment

Originally posted by Stephanie!
        mega-sjans gehad 8)
        vertel daar meer over als je wil :-) hehehehe

Comment

Originally posted by Tomazos
          vanavond leuke avond gehad waar k draaide TODAT, een meisje Knock out werd geslagen en ze 15 minuten heeft gelegen tot ambulance was,
          Stond Ali B in het voorprogramma?

Comment

Originally posted by dj_joey
            vanavond leuke avond gehad waar k draaide TODAT, een meisje Knock out werd geslagen en ze 15 minuten heeft gelegen tot ambulance was,
            ?? Wats dat nou weer voor opmerking?

Loop ik nou weer achter en hebt ali b weer wat uitgespookt of ben jij gewoon raar bezig?

Comment

Originally posted by dj_joey
              ??

Comment

En ik heb nog wel zo beloofd om niet tegen joey uit te vliegen, maar ooowwwww wat is het moeilijk me te beheersen.... :twisted: :evil: :twisted:

Comment

Joey blijkt het nieuws gewoon beter te volgen dan jullie. Nou ja, nieuws.... Al weer een tijdje geleden :wink:

Comment

Hmm, weet je zeker dat het niks met een ijsklontje te maken heeft???

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                      Originally posted by Stephanie!
                      mega-sjans gehad 8)
                      vertel daar meer over als je wil :-) hehehehe
                      met chris

Comment

Ik had gisteravond een top avond! Iedereen had het reuze naar zijn zin.
                        Heb maar liefst 7 uurtjes gedraaid..waarvan 1,5 uur als sfeervol achtergrond muziekje..llive radio..dat is ook een leuke oefening want je hebt dat de controle over de sfeer tijdens het eten. Daarna werd er gedanst en gezongen en er was een zanger. En het dak ging er gewoon af! Ik had nu 50 man gemiddeld. mijn beste publiek tot nu toe..16 December een bruiloftsjubileum met dik 150 man..dat wordt nog veel vetter!

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                          Een parenclub? :D Dat is best vet weetje! Zie je niet elke dag :)
                          Ik draai ook al een jaartje of 7 in parenclubs en het bevalt mij uitstekend. :wink:

Comment

Working...
                          X