Announcement

Collapse
No announcement yet.

Naam microfoonaansluiting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naam microfoonaansluiting

Ik heb een mengpaneel met een aansluiting zoals te zien is op dit mengpaneel: http://static.marktplaza.nl/images/7/46/2145846.jpg (is de enige foto die ik vinden kan) maar mijn microfoon heeft een ronde aansluiting met 3 gaatjes, is er iemand die mij vertellen kan of er hier omvormstekkers voor zijn, waar ik die kan kopen en hoe die aansluitingen heten?

Het is eigenlijk bijna niet te zien op je foto, maar ik vermoed dat er op je mixer een zgn. Jack-aansluiting zit. Je microfoon heeft een XLR aansluiting. Gewoon een verloopsnoertje halen bij de electronica winkel, mediamarkt of whatever....

Comment

XLR ingangen zijn dat....maar als je mengpaneel zo'n ingang heeft en je mic ook......waarom een omvormstekker?!?! wat je moet hebben is gewoon een xlr kabel en je bent klaar...als je op je mengpaneel een jack hebt dan heb je een adaptor nodig van xlr naar jack.. +/- € 5,- zo'n adaptor

BTW.. de twee xlr uitgangen op die mixer kunnen ook master-output zijn he!!

Comment

hij heeft een duo meen te zien dat er binnen in ook een stuk zit voor de jack

xlr + jack

xlr werkt iig altijd in elk respecterend pro audio zaak te vinden ;)

Comment

Neem aan dat het gaat om de aansluitingen linksboven op de frontplaat. Dan ga ik inderdaad met marcello mee. Is een combi-chassis voor zowel jack als XLR. XLR geniet absoluut de voorkeur!

Comment

wat verwoord je m weer mooi tom

combo chassis ;)

Comment

Originally posted by T-Nuzz
              Neem aan dat het gaat om de aansluitingen linksboven op de frontplaat. Dan ga ik inderdaad met marcello mee. Is een combi-chassis voor zowel jack als XLR. XLR geniet absoluut de voorkeur!
              Was er idd al uit maar goed, bedankt!

Comment

Working...
              X