Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Booth Hi-Tec Radio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op de Mac zie ik blauwe vraagtekentjes.....

Comment

Originally posted by Stephanie!
      Das beter dan rode kruisjes! :|

Comment

Originally posted by DJDyno
        Originally posted by Stephanie!
        Das beter dan rode kruisjes! :|
        Bij deze is het dan weer gefixt, we hebben sinds een tijdje een nieuwe site, daardoor is de indeling veranderd, ik hoor graag weer jullie reacties!

Comment

Is dat Menno de Jong op die foto?

Comment

Originally posted by dj_joey
            Ja klopt helemaal, komt af en toe wel eens een lekker setje in de boot draaien.

Comment

Wij (Ik, Patrick en Jerome) vinden het in ieder geval erg gezellig bij julle in de studio :wink:

Comment

Originally posted by djsergio
                Wij (Ik, Patrick en Jerome) vinden het in ieder geval erg gezellig bij julle in de studio :wink:
                Kijk zoiets maakt mij deze morgen weer helemaal in de Mood, thanks, en hoe gaat het in Den Helder met DJing?

Comment

Originally posted by radiohitec
                  Originally posted by dj_joey
                  Ja klopt helemaal, komt af en toe wel eens een lekker setje in de boot draaien.
                  Oke top! Die gast is goed bezig niet alleen met draaien maar ook met produceren.

Comment

ik heb een paar maanden geleden een setje bij ze mogen draaien; Dat zittend draaien vind ik ook klote, dus ik het staand afgehandeld; maar dat voel je wel in je rug hoor ;-)

Wel erg goeie apparatuur en zeer professionele aanpak! En erg toffe gasten daar; was de hele avond dik feest in de studio !

Comment

Originally posted by radiohitec
                      Originally posted by djsergio
                      Kijk zoiets maakt mij deze morgen weer helemaal in de Mood, thanks, en hoe gaat het in Den Helder met DJing?
                      Op moment doe ik het even rustig qua draaien. Af en toe wat dingetjes buiten Den Helder. Verder meer bezig met produceren. Verderz te druk met verbouwen thuis en natuurlijk me gezinnetje.

Comment

Working...
                      X