Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bedank woordje,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedank woordje,

Ik wil Dj Wessel even bedanken dat hij me uit de nood heeft geholpen door ze koptelefoon ( meer dan 20/30 km ver ) aan me uit te lenen, omdat me bestelling niet optijd was,

thnx.
    bij deze;)
    mocht je het lezen:)

mag ook weer geclosed worde trouwes;)

netjes wessel!

even poetsen en terug bezorgen ;)

Comment

Graag gedaan or... Is redelijk sneu als je een schuimparty verstek moet laten gaan omdat je geen koptelefoon hebt. ;)

Comment

Originally posted by marcello
        netjes wessel!

even poetsen en terug bezorgen ;)
        yep even kijken of het wilt glimmen,

was zeker geslaagd, een eigenaar die vroeg: wanner kom je weer? ik: je hebt me nummer, hij: zo snel mogelijk t liefst..

dat ik me dj boot op en neer voel gaan door 400 mense die staan te springe,

en dat ik er 10 minuten (letterlijk) over deed om bij de uitgang te komen na afloop van mensen die vroegen wanneer ik weer moest komen,

naja, 1 minpuntje van de avond, pioneer 1000 MK2 sloeg vast met een orginele cd. ja en dan is het heel ff stil..
        maja, toen was het nog rustig,

zelf vond ik mezelf niet top draaien, btje kut (vond ikzelf, vriende die mee waren vonden het goed gaan) maja, als t publiek maar uit ze dak gaat is het goed

bedankt in ieder geval :)

Comment

zozo das aardig, wat voor een koptelefoon had ie :lol: ik ga voor de stanton dj pro 2000(hopelijk issie er dinsdag) :P

Comment

Originally posted by Tomazos

naja, 1 minpuntje van de avond, pioneer 1000 MK2 sloeg vast met een orginele cd. ja en dan is het heel ff stil..
            maja, toen was het nog rustig,
            schuimparty's zijn vochtig door het vocht die samen met de warmte op je cd's gaan zitten krijg je een waas over je cd's
            heb dit zelf ook vaak vinger vlekken helpen ook niet mee ;)

bekijk altijd voor je de cd in de cd speler drukt hoe het met het zaakje staat ;)

Comment

achja, de eigenaar zei: gebeurd wel vaker,

publiek deed ook niet raar, begonne paar mense te klappe, vet raar

Comment

dan denk ik dat ie even terug moet voor een revisie 8)

Comment

ja,
                  ze vroegen wannee rik kon komen, ik: geen idee, bel maar hij: zo snel mogelijk.

maar alsie belt dan gaat die ene pioneer 1000 echt weg, komt er maar een andere;) (voor die avond)

Comment

niet teveel eisen gaan stellen he! :lol:

Comment

is toch zo?

apparatuur moet gewoon in orde wezen toch?

het was een orginele onbeschadigde cd. en hij zei dat het vaker gebeurde,
                      lekker dan,

of ga je me ongelijk geven? 8O

Comment

Als hij zegt dat het wel vaker gebeurd, dan neem ik aan dat hij er ook wat aan gaat doen. Lijkt me niet dat je niet-werkende spullen wilt hebben als eigenaar.

En goed werk Wessel trouwens!

Comment

Originally posted by Tomazos
                          is toch zo?

apparatuur moet gewoon in orde wezen toch?

het was een orginele onbeschadigde cd. en hij zei dat het vaker gebeurde,
                          lekker dan,

of ga je me ongelijk geven? 8O
                          zal zo moeten zijn idd maar meestal is het kopen en daarna vergeten dat net als een auto zo'n cd speler af en toe een beurt nodig heeft

hoop voor je dat de volgende keer de speler werkende is

laten we weer terug naar topic gaan van topic starter ;)

Comment

yo wessel,

k had vista geinstaleerd en al me gegevens zijn weg,
                            mocht je dit eerde rlezen dan op msn wezen,

stuur me dan even een mail op me msn of praat ff tege me met je adres,

zou dus vandaag (dinsdag) naar postkantoor gaan maar kwam erachter dat dat bestand ook weg is (waar je adres instond).

als je even snel mailt doe ik hem vanmiddag nog op de post.
                            wel zo netjes:P

Comment

Working...
                            X