Announcement

Collapse
No announcement yet.

Holydeejay! Sabah Malaysia. Aanmelding Stop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holydeejay! Sabah Malaysia. Aanmelding Stop

Bedankt voor alle enthousiaste reacties. We zijn nu aan het selecteren. Als je hebt gereageerd binnenkort bericht. Na de 1e sessies een verslag waarna het vervolg. Michel Oo

///

Deejay on Holiday 2007. Enjoy a 2 wk free all-in holiday in Sabah Malaysia and give us 6 of your gigs in local clubs.

Gezocht Deejays. Wij bieden 2 weken volledig verzorgde vakantie in Sabah Malaysia in ruil voor deelname aan een uitwisselingsproject voor cultuur en muziek. Dit is een non-profit projekt i.s.m. Tourism Board Malaysia. Vlucht, overnachtingen, onkostenvergoeding voor 2 week. Je kunt je partner of buddy meenemen. Tegenprestatie is maximaal 6 gigs in locale clubs en een workshop met het onderwerp: 'How to become a DJ?'.

Wij proberen het muziekniveau in Malaysia naar een hoger niveau te krijgen.
    Allemaal relaxed, zie het als een vakantie, de nadruk ligt op uitwisseling van ervaringen. De clubs sluiten gemiddeld om 3 uur 's-nachts. Wil je langer blijven en je vakantie uitbreiden naar Thailand, Vietnam of Singapore dan helpen we je hierbij. Michel & Lawrence.

This is a non-profit initiative. We promote tourism in Malaysia by exchanging culture and music. ww.sabahtourism.com

Interesse? Vertel ons je stijl, wie je bent en wanneer je zou kunnen. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op. michelinasia@yahoo.com

leuk idee

Comment

Geinig

Heeft Maleisie ook een gothic/EBM/Industrial scene?

Comment

Originally posted by djkrat
        Geinig

Heeft Maleisie ook een gothic/EBM/Industrial scene?
        pfff Krat, niet moeilijk doen, dan draaien we gewoon Schranz ;-)

Comment

Hier ga ik zeker werk van maken, niets mooiers dan mensen met muziek in aanraking brengen. Geweldig concept!!

Comment

heb ook contact gezocht en ga als er meer bekend is een stukje voor maken op het portaal!

Comment

Ik heb ook gereageerd.

We zullen zien wat er van komt.

Lijkt me in ieder geval een hele belevenis! 8)

Comment

En we zijn weer een maand verder, kan ik mijn vakantie al boeken???

Comment

Iedereen Gong Xi Fa Cai! oftewel gelukkig nieuwjaar, het jaar van het Varken is eergisteren begonnen. I.h.k.v. Holydeejay hebben we nu 2 deejays uit de UK op bezoek. De muzikale smaak en verwachtingen en hetgeen wij aanbieden liggen wat uiteen maar het is dan ook een uitwisselingsproject. Men zit hier nog erg in de UK Ministry of Sound Godskitchen sfeer waar wij meer denken aan een spectrum bestaande uit bijvoorbeeld progressive trance (bijv. Agnelli& Nelson), Goa(bijv. Nega), Techno(bijv. Paul Kalkbrenner). Wij wachten nu op vervolg vanuit Maleisie. Groeten, Michel Oo.

Comment

Working...
                  X