Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een site waar ik goede samples kan downloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zoek een site waar ik goede samples kan downloaden

hallo,

ik ben op zoek naar een site waar ik goede samples kan downloaden. het zou chill zijn als een van jullie mij verder zou kunnen helpen,
    alvast bedankt,

laters Rens

Tik (met je vingers) eens http://www.google.nl in je adresbalk van je browser ... :roll:

Comment

als dat is wat je te melden hebt hou je dan voortaan maar stil, typ met je vingers www.ikbeneensukkel.nl in, de perfecte site voor jou.

Comment

euh sorry dj sensei

maar dyno geeft toch een redelijk/ goed antwoord

er zijn naar mijn weten niet veel site's waar je legaal sample's af kunt trekken

en vaak kun je via google nog wel aan de leuke dingen komen (spreek uit ervaring)

dus vindt eigenlijk dat een verontschuldiging richting dyno op zijn plaats is

Comment

This is a discussion forum for all issues related to macromedia flash and shockwave, fireworks, development

Comment

top antistar

kende deze nog niet :wink:

Comment

http://www.breakbeat-paradise.com/bb_samples.php <-----Dit is geen reclame!!
              daar kan je genoeg samples halen naar mijn mening ;-)

Comment

Originally posted by djsensei
                als dat is wat je te melden hebt hou je dan voortaan maar stil, typ met je vingers www.ikbeneensukkel.nl in, de perfecte site voor jou.
                Hey bijdehandje, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je via Google erg veel samples kan vinden. Als jij gelijk zo begint met deze opmerkingen, kom je niet ver in deze wereld, vrind! :twisted:

Comment

Ondanks dat ik geen mod. bent, heb ik het hier aardig naar mijn zin en de reden hiervoor is simpel..wij hebben repect voor elkaar....laat dat ook zo zijn blijven aub.. In elk geval hoop ik dat je wat aan mijn link hebt gehad ;-)

Comment

Originally posted by DJDyno
                    Hey bijdehandje, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je via Google erg veel samples kan vinden. Als jij gelijk zo begint met deze opmerkingen, kom je niet ver in deze wereld, vrind! :twisted:
                    vast weer een dj van 12 jaar die denkt dat ie tiesto is :cry: :wink:

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                      Ondanks dat ik geen mod. bent, heb ik het hier aardig naar mijn zin en de reden hiervoor is simpel..wij hebben repect voor elkaar....laat dat ook zo zijn blijven aub.. In elk geval hoop ik dat je wat aan mijn link hebt gehad ;-)
                      idd en dat hou ik hoog in het vaandel :wink:

Comment

Ik gebruik altijd google als ik samples zoek. Ook altavista is goed omdat die een geluiden zoekmachine heeft.

Maar ik vind inderdaad dat op een forum als dit vragen naar een kant en klare sample site getuigen van een behoorlijke luiheid. Als dat al je houding is, en je bent te beroerd om zelf eens iets uit te zoeken, dan denk ik dat het met die muziek of DJ carierre niks wordt.

Comment

Wat zegt ons de naam Sensei..

Grootmeester, leraar, volleerd beheerser der oude kunsten...

Beetje over de top gekozen??
                          Verder heb ik deze keer geen eens zin om harder uit te vliegen tegen de zoveelste respectloze Noob!!

Comment

Ik wil niet pochen maar om de 1 of andere reden krijg ik het steeds voor elkaar om een discussie plat te leggen!! haha ;)

Comment

Die website bestaat niet.. :roll:

Comment

Working...
                              X