Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coolste DJ-naam?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

This website is for sale! emesen.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, emesen.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Probeer dit eens en laat weten welke naam ie nu weer uitspuugt, haha.

Bij mij kwam Fistful eruit!?

Comment

DJ Biscuit

:lol:

Comment

Ik krijg toch wel een heel RANZIGE dj naam deze keer hahahaha

Proudly presenting "The Pusher"!!!!

Comment

Alle drie hebben we wel degelijk gay-names :? gekregen.

Comment

hmmm :?

Comment

Originally posted by djtnox
              ...en nederlandse namen doen het gewoon goed in het buitenland. Barthezz (on the move) is ook terug op zijn eigen naam...
              Wel raar dat die later onder de naam Bart Claessen zijn producties uitbrengt.

Comment

Originally posted by dj_joey
                Originally posted by djtnox
                ...en nederlandse namen doen het gewoon goed in het buitenland. Barthezz (on the move) is ook terug op zijn eigen naam...
                Wel raar dat die later onder de naam Bart Claessen zijn producties uitbrengt.
                Misschien werd hij te vaak met de keeper vergeleken... en zolang je naam in het engels redelijk te bekken is, moet het geen probleem zijn.
                Meestal is een andere (project)-naam ook een teken dat het om een productie gaat in een andere stijl. Dus als je stijl verandert en volwassen word kan ik me voorstellen dat je daar ook een andere naam aan plakt.
                Armin van Buuren heeft door de jaren ook verschillende namen gebruikt, net als M.I.K.E. dus...

Comment

Volgens onze machine wordt Barthezz......................DJ Breaker Faker

This website is for sale! emesen.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, emesen.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Comment

Lijkt wel een beetje op Fred baker

Comment

Re: Coolste DJ-naam?

Ik (Bram Van Landeghem) kwam uit op Dj Project HO 8)

Comment

Je kan erover na blijven denken, als ik mijn gewone naam gebruik, wordt ik denk ik voor duitser aangezien: Stef van Dijk, nja.. komt wel.. en anders hou ik het bij stef

Comment

Hmm ik heb nog niet echt een idee. Gewone Nederlandse namen vind ik meestal wel cool, maar bij mezelf toch niet zo.
                          Last edited by edwin; Monday-28-06-2010, 14:36.

Comment

Een naam hoor je te krijgen en die bedenk je niet zelf.

Comment

en wie geeft je die DJ naam dan???

Of vind meneer dat je persee je echte naam moet gebruiken?

Comment

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
                                Een naam hoor je te krijgen en die bedenk je niet zelf.
                                Eej wat nou weer!!! Je bent geen samourai of zo die zijn zwaard moet verdienen. Je naam verzin je gewoon lekker zelf, en zo af en toe is er een dj die denkt "He makkelijk. me vrienden noemen me altijd Wiebeltje; dan is dat maar mijn dj-naam." Het maakt geen kloot uit hoe je jezelf noemt, daar word je echt geen vette dj van.

Comment

Working...
                                X