Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coolste DJ-naam?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Coolste DJ-naam?

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
    Een naam hoor je te krijgen en die bedenk je niet zelf.
    Ik zou toch niet graag bekend staan als zijnde Dj Bolle, Dj Dikke, Dj Timmetje of zoiets :P

Ik werk onder andere voor 'n licht en geluidbedrijf als Dj en denk je dat iemand van die klanten ook maar enigzins weet hoe ik heet? Die kennen mij niet anders van "die dj van (dat bedrijf)"

Vergelijk het met lichtjockeyen, ik heb een tijdje voor 4NGME (El Barrio) het licht gedaan, denk je dat ook maar iemand mij kende? Nee, maar tevreden waren ze wel over 't licht en daar gaat het om!

Comment

Ik zou toch niet graag bekend staan als zijnde Dj Bolle, Dj Dikke, Dj Timmetje of zoiets :P

Ik werk onder andere voor 'n licht en geluidbedrijf als Dj en denk je dat iemand van die klanten ook maar enigzins weet hoe ik heet? Die kennen mij niet anders van "die dj van (dat bedrijf)"

Vergelijk het met lichtjockeyen, ik heb een tijdje voor 4NGME (El Barrio) het licht gedaan, denk je dat ook maar iemand mij kende? Nee, maar tevreden waren ze wel over 't licht en daar gaat het om!

Comment

Je bent ook wel een behoorlijke (piep) als je je Dj Bolle laat noemen. En een naam krijgen heeft niks te maken dj'en.

Comment

DJ Bolle heeft ws. toch ook niks te maken met DJ'en...? Vind het maar een beetje onzin. Als jij nou vrienden hebt die je gewoon met je eigen naam noemen, zul je toch iets moeten verzinnen i.m.o. Of gewoon je gewone naam nemen.

Comment

Welke clubs draaide je ook alweer Joey? Ik bedoel als ze allemaal zo'n intelligente uitstaling hebben als jij hoef ik daar alvast niet heen te gaan.  Ik bedoel dit soort ondoorgrondbaar diep denken... dat kan mijn brein op een of andere manier niet helemaal verwerken...

Comment

Originally posted by LorddeWorde";p=" View Post
              Welke clubs draaide je ook alweer Joey? Ik bedoel als ze allemaal zo'n intelligente uitstaling hebben als jij hoef ik daar alvast niet heen te gaan.  Ik bedoel dit soort ondoorgrondbaar diep denken... dat kan mijn brein op een of andere manier niet helemaal verwerken...

Gniffel gniffel gniffel :twisted:  :twisted:     ...als je snapt wat ik bedoel :twisted:

Comment

Je bent ook wel een behoorlijke (piep) als je je DJ Bolle laat noemen. En een naam krijgen heeft niks te maken DJ'en.

.................................... (je snapte toch hopelijk wel dat dit 'n enigzins overdreven voorbeeld was :roll:  :roll: )

Comment

In 2008, slappin' some mixes on a website is not enough.

Check this out : http://discostyle.blogspot.com/2008/...-for-your.html

Comment

Originally posted by youmixit";p=" View Post
                    In 2008, slappin' some mixes on a website is not enough.

Check this out : http://discostyle.blogspot.com/2008/...-for-your.html
                    Ziet er gelikt uit, leuke "nieuwe" manier om je werk aan te bieden,

Comment

Originally posted by LorddeWorde";p=" View Post
                      j@ m@ng Ik bEn DiKk3 n0oB eN h3b GeEn ClUb VaN b1nNeng GeZi3ng, 3n 1k h0u VaN bReEz3rS.

Naam is alleen van belang als een lable je platen tekent of als je op flyers van een organisatie staat. Je kan jezelf die ene naam geven maar je blijft tog die jongen van die ene club of van dat ene feest.

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
                        Je bent ook wel een behoorlijke (piep) als je je DJ Bolle laat noemen. En een naam krijgen heeft niks te maken DJ'en.

.................................... (je snapte toch hopelijk wel dat dit 'n enigzins overdreven voorbeeld was :roll:  :roll: )

En daarom krijg je een overdreven antwoord... Snap je ook tog wel ???

Comment

Originally posted by djtnox";p=" View Post
                          " Het maakt geen kloot uit hoe je jezelf noemt, daar word je echt geen vette DJ van.
                          Helemaal mee eens!!!!! (Dat ik dat eens mee mag maken)

Comment

j@ m@ng Ik bEn DiKk3 n0oB eN h3b GeEn ClUb VaN b1nNeng GeZi3ng, 3n 1k h0u VaN bReEz3rS.

Naam is alleen van belang als een lable je platen tekent of als je op flyers van een organisatie staat. Je kan jezelf die ene naam geven maar je blijft tog die jongen van die ene club of van dat ene feest.
                            Off-topic - Hoe opvallend dat je in Breezah gebabbel het voor elkaar krijgt slechts 1 spelfout te maken terwijl de rest weer de nodige intelligentie uitstraalt... NOT.

On-topic -  Wat een ongelooflijke partij onzin die je daar uitkraamt... Een DJ naam is belangrijk, 't is een onderdeel van je imago. Geen hond kent Stephan Wennekes, maar als DJ LdW op de flyers staat is het van "Oh ja, die gozer uit Luxemburg, die draait lekker." De naam die je uitzoekt moet bij je imago als DJ passen, ik bedoel zou jij een party dj boeken met de DJ-naam "dark lord Sanatar" of "DJ Hell"? Nee, Daar hoort een gezellige, goed toegankelijke persoon te staan die zin heeft in parties dus daar zal je bijvoorbeeld gaan voor een eenvoudige naam die dat beeld oproept als je het ziet.

Als je begint met draaien dien je je dus ook over dat onderwerp gedachten te vormen. Hoe wil je straks bekend zijn? Je bent bezig met jouw "merk". Voorbeelden vind je hier in ons eigen forum. DJ Dyno bijvoorbeeld.

De enige regel die ik ken tenaanzien van DJ namen is dat de naam die je kiest nog niet geclaimed moet zijn door een andere DJ, al helemaal niet als je in dezelfde stijlrichting draait. Dat geeft echt heel vervelende situaties. Ik heb in het begin gedraaid als DJ Stephan en dat werd opeens heel vervelend toen de gabberscene opkwam en daar ook een DJ Stephan ging draaien zonder te controleren of er andere DJ's die naam ook gebruikten. Staat echt heel lullig als jij op een of of andere underground party Post-punk staat te draaien en er opeens van die stijfgesnoven kale trainingspakken op het feest staan.  :wink:

Comment

Dan sta je toch al op flyers en goed bezochte feesten en heb je al bekendheid als zoiets gebeurt? Dus dan moet je inderdaad een naam hebben. Alleen als je net begint met je drive-in showtje of je eerst klusjes in de discotjes dan maakt naam egt geen ++++ uit. Ga je je onderscheiden als Dj met je eigen imago (alter ego) en je eigen muziek style dan is een andere naam inderdaad handig en als het vaak zover is heb je allang die naam bedacht. Komt dus op het zelfde neer wat jij hier allemaal geschreven hebt. En aangezien ik hier alleen maar Dj Bolle, wortel en cool voorbij zie komen is dit totaal zinloos. Zoals je zegt een eigen naam bij je eigen imago en een forum lid kent je als dj niet dus kan hij je geen goede naam geven. Dus een naam krijg je door je eigen omgeving!

Comment

Nog steeds BULLSHIT Joey,

Ik ben zo'n 15 jaar geleden met draaien (drive in) begonnen en al op mijn eerste schoolfeest had ik een t-shirt aan met T'Nox er op!!!! En daar sta ik nog steeds voor. Als ik nu "groter" draai kom ik nog regelmatig mensen tegen uit de oude tijd die even komen kijken of ik idd die gast ben van toen....

Hoezo, het maakt geen F uit...????

Comment

Working...
                                X