Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyer Design

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

OK waar je mijns insziens naar moet kijken is wat je hiermee wilt... Als deze flyers zoiets moeten worden als je visitekaartje zou ik de volgende dingen afwegen...

1. Het moet leesbaar zijn in situaties met weinig licht, dat betekend meestal donkere achtergrond en lichte, schreefloze letters, of omgekeerd. het radioactieve gifgroen in je flyers kan je dus beter achterwege laten.

2. Foto erop is een goed idee, mensen onthouden over het algemeen eerder gezichten als namen.

3. Goede structuur van de flyer. Mensen lezen van links naar rechts, van boven naar beneden. Deel je flyer in gedachten in 16 vakjes lijn door het midden en vervolgens dat vlak ook weer door het midden zowel horizontaal als verticaal. als je ze vervolgens nummertjes geeft van 1 t/m 16 zal, over het algemeen, bij een flyer de eerste blik vallen of vakje 6 en 7. Daar moet dus je DJ naam en/of je foto komen.

4. Een flyer heeft een voor- en een achterkant, je kunt dus overwegen om alleen een foto en je DJ naam op de voorkant te zetten en alle gegevens op de achterkant. Eventueel ook een idee is om een kleine Bio op de achterkant te zetten.

En het belangrijkste, verifieer of echt alle gegevens er goed op staan en compleet zijn.

Succes

Comment

Deze laat ik drukken ter promotie van mezelf:

De voorkant

De achterkant

Comment

Ziet er tof uit Dyno. Zelf gemaakt?

Comment

Misschien iets van Tutorials doen:P
          jij neit dyno:P

Comment

Deze flyer is niet van mij hoor.. maar even als voorbeeld.
            Vind zoiets echt mooi.. De tekst staat op een niet te drukke gedeelte van de achtergrond.. en komt gewoon duidelijk over.. wat eigenlijk het belangrijkste is voor een flyer. En gebruik voor flyers die je afdrukt niet te veel tekst effecten, zoals gloed e.d. maakt het alleen maar onduidelijker.
            Lees dit ook eens, staan handige tips in:

Comment

Jah die zijn egt mooi
              een vriend van mij is grafisch designer
              ik zal is aan hem vragen xD

Comment

Originally posted by saligt
                Ziet er tof uit Dyno. Zelf gemaakt?
                Ja hoor, helemaal zelf geknutseld! :wink:

Laat er 5000 ( 8O ) drukken door een vriend van me! :lol:

Comment

@djsergio: nice, dat is idd een prachtige flyer!

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
                    Misschien iets van Tutorials doen:P
                    jij neit dyno:P
                    Wat bedoel je? :?:

Comment

Working...
                    X