Vergunningen? Feestje met 150 man, zou me niet al te druk maken en al helemaal niet voor buma. Enigste probleem is het geluids over last maar even de buren waarschuwen en afspraken met ze maken moet genoeg zijn. Veel plezier der mee!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Feest Organiseren voor ongeveer 150 man
Collapse
X
-
Oke bedankt. Tja sorry ik had het topic even verkeerd genoemd :P nou is het aangepast. Maar nu weet ik innegeval wel al meer over hoe ik een feest organiseren moet. Ik ga eerst binnenkort maar eens kijken hoe het gaat met 150 man en eventueel later uitbreiden naar veel meer man.. Dan zou ik ook rekening houden met vergunningen etc.
Innegeval bedankt voor de tips en info :D
Comment
-
Originally posted by dj_joeyVergunningen? Feestje met 150 man, zou me niet al te druk maken en al helemaal niet voor buma. Enigste probleem is het geluids over last maar even de buren waarschuwen en afspraken met ze maken moet genoeg zijn. Veel plezier der mee!
als laatste nog even een vraagje... Als de politie dan toch langskomt ( omdat een van de buurtbewoners toch heeft geklaagt voor overlast) terwijl je een feest aan het geven bent? ook al is het voor 150 man?
Comment
Comment