Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kleine waarschuwing UDG bags!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleine waarschuwing UDG bags!

Als je op tour gaat met een UDG slingbag, houd hem bij je als handbagage! Ik moest de mijne inchecken op een vlucht naar Engeland (ivm veiligheidregels) en prompt was van mijn voorvak het hangslot afgeknipt en mijn headset en sigaretten waren gestolen. Volgens de dame van de bagage claims vette kans (NOT) dat ik er ooit nog wat van terug zie. :evil:
    UDG bags zijn bepaald favoriet bij de criminelen onder de bagage handlers en een hangslot knippen ze dus zo open...

Blijft de vraag hoe die gasten met een betonschaar langs security komen terwijl jij nog geen nagelvijltje bij je mag hebben in je toilettas... :?:

vervelend voor je :o

Ik heb gehoord van me oom die piooot is dat er onder het personeel ook een hoop corruptie zit. Zo zag hij een keer personeel een trainingstas uit het gereedschapsruim ofzo van een 747 halen. Hij kwam ook nog eens uit suriname.

Vervelend dat je tegenwoordig zo weinig mensen meer kan vertrouwen

Comment

Ja, platentas altijd bij he houden!!! En nog een tip, probeer hem zo in het compatiment te leggen dat je headphone niet bedolven kan worden onder andere tassen.... Die van mij heeft het uurtje vliegen naar engeland niet overleefd (en daar kom je dus pas achter als je net je eerste plaat oplegd :twisted: )

Comment

Damn, das vervelend zeg! :evil:

Ik vertrouw die gasten die de koffers in het vliegtuig moeten zetten echt niet! Daar zitten heel wat criminelen tussen volgens mij!

Maar een platenkoffer kan toch niet als handbagage, want die is veeeeel zwaarder als 20 Kg.

Comment

Dus toch maar met Serato gaan draaien..... Laptopje, Seratomodule en koptelefoon in je rugzakje en hoppa! Heb je ook nog goede muziek onderweg :)

Comment

Serato zegt ze.... hmmm

Toch eens naar kijken dan. Misschien kom ik dan eindelijk van mijn pcdj obsessie af :P

Comment

Originally posted by DJDyno
              Maar een platenkoffer kan toch niet als handbagage, want die is veeeeel zwaarder als 20 Kg.
              Ligt eraan hoeveel platen je mee neemt :P,

Wel fucked up trouwnes :( van de tas, ze gaan er nou ook niet echt bepaald zachtzinnig mee om.

Comment

Toen ik ging optreden in Londen heb ik mijn gear gewoon in dikke koffers met dikke sloten gedaan, en dat ging perfect. Ge DJ-ed heb ik daar niet (was wel gevraagd, maar wilde me op het optreden kunnen concentreren), maar een CD map in een dikke koffer gooien lijkt me geen probleem. Met platen is dat wellicht wat lastiger.

Comment

Originally posted by djkrat
                  Toen ik ging optreden in Londen heb ik mijn gear gewoon in dikke koffers met dikke sloten gedaan, en dat ging perfect. Ge DJ-ed heb ik daar niet (was wel gevraagd, maar wilde me op het optreden kunnen concentreren), maar een CD map in een dikke koffer gooien lijkt me geen probleem. Met platen is dat wellicht wat lastiger.
                  Dit snap ik niet, je ging naar londen om optetreden (neem aan met dj-en) maar vervolegens zeg je dat je niet ge-djed hebt omdat je je op je optreden wou concentreren..

Of lees ik het verkeerd?

Comment

Ik ging optreden met mijn band. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Comment

Originally posted by djkrat
                      Ik ging optreden met mijn band. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
                      Ah, alleen ik wist niet dat je ook in een band zat :)

Comment

ik nam dan mijn cd's mee naar spanje.. heb ik gewoon in een grote bage tas gedaan met wat doeken eromheen, dat was 23 kilo, en een andere tas met kleren 17 kilo. hand bagage mag 5 kilo wegen en dat word gewogen, ruim bagage mag 20 kilo wegen

Comment

Re: Kleine waarschuwing UDG bags!

Heb zelf nog nooit gevlogen, waarschijnlijk gaat dat van de zomer voor het eerst gebeuren.
                          Dan moet ik dus een UDG trolly meenemen met slingbag. Maar kan me niet voorstellen dat deze als handbagage meemogen in het vliegtuig. En hoe zit het eigenlijk met Douane en cd´s of platen.

Comment

Duane?? Zolang er geen kilo'tje tussen zit gaan ze echt niet verder kijken dan hun neus lang is hoor. Zouden ze nog werk hebben om bij elke toerist te kijken of er geen gebrandt top40 cdtje meevliegt...

Comment

T wordt een ander verhaal als je met een koffer in het buitenlandse cd's terug komt...

Comment

Working...
                              X