Announcement

Collapse
No announcement yet.

bij mede dj's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bij mede dj's

waar heb jij een schijthekel aan.. als je een dj bezig ziet of ontmoet..

ik, dj's die arrogantie hebben, en denken dat ze hoger zijn dan iedereen.. en dat ze dan zelf flinke fouten maken..
    dj's met 3000000 gekopieerde cd's, of dat je een Pliep tussen de (gedownloade) muziek hoort..

jullie..?

plaats je ergenissen.. zodat andere dj's er wat aan kunnen doen bij hunzelf(A)..

wel......ik ben dood eenvoudig en wil dat ook zo houden!! waar ik mij aan erger of nou ja ergeren...grootheidswaanzin...maar de meeste die dat hebben zijn van die nono dj's......en oja....het zal opgevallen zijn dat ik geen mixen meer post en dat heeft ook zo zijn reden...
    een van de redenen zijn dat er vaak om TL (tracklist) wordt gevraagd alleen maar om dat stukje uitte knippen en vervolgens editen...hmmmmmm vandaar dat ik geen TL bij post...vaak is het meer van luisteren en doe je plasje over en niet gaan zeuren over TL....

Comment

Ik had een paar weken geleden mijn eerste optreden en de gasten (zal geen namen noemen), die vertikte het zowat om me aan te kijken of een hand te geven ofzo. Na hun draaide DJ Coone, die was het natuurlijk wel waard om een hand te geven. Kortom ik hou ook niet van hoogheidswaanzin/arrogante DJ's.

Coone die kan het wel, nog even mee staan kletsen, goeie kerel.

en ik heb een hekel aan dj's met teveel illegale mp3's, alleen toch moeilijk tezeggen, ze zouden de plaat ook thuis kunnen hebben bijv.

voor derest valt het wel mee..

Comment

achja.. als ik een dj ontmoet en hij heeft slecht gedraaid en hij vraagt aan mij mijn mening zeg ik niet van: niet goed..(want dat is een kwestie van smaak.. goeie dj's bestaan niet) maar meer van: je zou dit of dat kunnen verbeteren..

maja, en ik heb er een hekel aan als dj's andere dj's zwart gaan maken, wat 1 gozer dus gedaan heb bij mij.. ik ging naar een optreden van hem toe.. ben t podium opgelopen en tegen hem gezegd: ey man, k wil me vriendin verkering vragen door de mic.. mag dat? naja geen probleem. ik pakte de mic en zei: zo.. jij maakt mij zwart? even een battle?

die heeft hij toen afgewezen en iedereen wist genoeg (iedereen wist er vanaf.. omdat hij mij tegen IEDEREEN zwart liep te maken) die jongen die was denk ik als dj zeinde 1 of 2 maandjes bezig..

maja.. ieder voor zich toch:)

Comment

Tomas je bent egt evil :twisted:
          arrogante dj's zijn er vaak ja! ook als ik naar feesten gaan waar een vriend van me draait en ik kom daar even langs mag ik altijd wel ff helpen met muziek of licht etc.. laatst was ik naar een jongen die vroeg of ik wou komen om te kijken hoe hij draaide. dus ik daarnaartoe en hij draaide bagger. de eigenaar kwam ook langs en zei ook dat hij niet bepaald goed was. dus ik naar hem toe en wou hem helpen met tips etc. werd ie helemaal gek. ach jah naderhand nog met de eigenaar gepraat. die keer daarna mocht ik draaien:P :D

Comment

Ik heb een hekel aan DJ's met een slechte kwaliteit/prijs verhouding...

Comment

Wat ik soms een beetje irritant vind is mensen die om een verzoekje vragen die ik eigenlijk helemaal niet wil draaien. Het is logisch dat ze het doen, maar soms snappen ze gewoon niet dat zij de enigen zijn die die muziek leuk vinden!

En van die kleine opdondertjes die denken dat zij alles weten over draaien en wat je mooi is om te draaien.(wat natuurlijk niet zo is :P)

Comment

lol, die van
                hekel aan djs met een slechte prijs/kwaliteit verhouding
                is idd ook een goeie..

of bij een dj gaan staan kijken.. en hij vragen van: ken je dit of weet je dit.. en dan gewoon net doen of je een beginneling bent.. voelt hij zich vet mans.. en dan gewoon een dikke set neerzetten.

maja, en zie de vraag anders: waar zouden andere dj's bij jou een hekel aan kunnen hebben?
                bij mij miss: ik ben kritisch op andere en mezelf.. als er wat te verbeteren valt op bepaalde punten dan zeg ik dat ook gewoon...

is goed of slecht.. net hoe je het ziet

Comment

en gister kreeg ik er 1 te horen van een vriendin, die weer ff naar me 1e optreden was.. die zei dat alsk lekker bezig ben meer moet lachen:P lol

Comment

Haha ja daar heeft iedereen wel last van denk ik :) Je bent toch heel veel bezig en je moet je goed concentreren. Dat heb ik iniedergeval ook al wel eens gehoord :P

Comment

aan DJ's die zich te "groot" voelen om voor 100 man te draaien,, Dat laten ze dan aan iemand anders over

Comment

voor hoeveel euro per avond heb je staan draaien in spanje??

idd daar erger ik me weer aan

maar zullen we stoppen met de ergernissen jongens anders krijg ik er straks weer een ergernis bij hehehehehe

Comment

Originally posted by marcello

voor weinig idd, ga echt niet daar draaien als je er wilt verdienen, want die toeristen oorden zijn duur om te leven en je werkt er KEI hard voor dat beetje geld wat je krijgt. als je toch intresse heb om een keer naar buitenland te gaan, ga voor je plezier.

en aardig dat je zo'n aanval op me opent marcel:)
                          (want volgens mij is een Weblog iets om andere dj's een indruk te geven van hoe het daar aantoe ging, maar kan aan mij leggen, en ja.. ik heb daar gedraaid voor 50 euro op 1 avond, so what? dat zal me echt geen ene ********* boeien. doe het voor je plezier (zoals het ALTIJD hoort) en een leuke gratis "werk vakantie" ook DAT hoort in een weblog, als je aan de grote boom gaat hangen wat je in NL verdiend dat is anders.

Comment

Originally posted by Tomazos
                            Originally posted by marcello

voor weinig idd, ga echt niet daar draaien als je er wilt verdienen, want die toeristen oorden zijn duur om te leven en je werkt er KEI hard voor dat beetje geld wat je krijgt. als je toch intresse heb om een keer naar buitenland te gaan, ga voor je plezier.

en aardig dat je zo'n aanval op me opent marcel:)
                            (want volgens mij is een Weblog iets om andere DJ's een indruk te geven van hoe het daar aantoe ging, maar kan aan mij leggen, en ja.. ik heb daar gedraaid voor 50 euro op 1 avond, so what? dat zal me echt geen ene ********* boeien. doe het voor je plezier (zoals het ALTIJD hoort) en een leuke gratis "werk vakantie" ook DAT hoort in een weblog, als je aan de grote boom gaat hangen wat je in NL verdiend dat is anders.
                            ik open geen aanval, jij ergert je aan dj's die gebrande cd's hebben
                            en ik erger me weer aan dj's die voor ver onder het budget gaan draaien

dit is geen aanval ;)
                            maar jij probeert een punt te maken en die bekrachtig ik dan nog even extra

Comment

Als het maar niert persoonlijk wordt :!:

Comment

Working...
                              X