Announcement

Collapse
No announcement yet.

bij mede dj's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marcello
    Originally posted by Tomazos
    voor hoeveel euro per avond heb je staan draaien in spanje??

idd daar erger ik me weer aan
    voor weinig idd, ga echt niet daar draaien als je er wilt verdienen, want die toeristen oorden zijn duur om te leven en je werkt er KEI hard voor dat beetje geld wat je krijgt. als je toch intresse heb om een keer naar buitenland te gaan, ga voor je plezier.

en aardig dat je zo'n aanval op me opent marcel:)
    (want volgens mij is een Weblog iets om andere DJ's een indruk te geven van hoe het daar aantoe ging, maar kan aan mij leggen, en ja.. ik heb daar gedraaid voor 50 euro op 1 avond, so what? dat zal me echt geen ene ********* boeien. doe het voor je plezier (zoals het ALTIJD hoort) en een leuke gratis "werk vakantie" ook DAT hoort in een weblog, als je aan de grote boom gaat hangen wat je in NL verdiend dat is anders.
    ik open geen aanval, jij ergert je aan DJ's die gebrande cd's hebben
    en ik erger me weer aan DJ's die voor ver onder het budget gaan draaien

dit is geen aanval ;)
    maar jij probeert een punt te maken en die bekrachtig ik dan nog even extra
    oke zo.. snapte het even niet, ik ving het verkeerd op(K)

Comment

Wijven

Ik erger me aan die wijven die middels hun borsten een vip-positie hebben. En dat: "Raul dit en Zany dat." Bah bah.

Haha ik geef de maten geen ongelijk dat ze lekker knuffelen met die dames, maar aan de andere kant zeg ik oprotten met die ho's. :lol:

uh, ja ik ben jaloers :twisted:

Comment

groupies bedoel je... :twisted:

ken er altijd wel van genieten hoor, als iemand je indirect aan het opgeile is terwijl je aant draaien bent :roll:

Comment

Haha vind het altijd wel leuk om te zien hoe Dj's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.

Comment

Originally posted by dj_joey
            Haha vind het altijd wel leuk om te zien hoe DJ's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.
            die moet je uitleggen?

Comment

Haha vind het altijd wel leuk om te zien hoe DJ's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.
              die moet je uitleggen?
              idd, meestal is het andersom, dat mensen 10 euro geven om hun nummer te draaien of dat ze jou van drank voorzien:P

Comment

die moet je uitleggen?
                idd, meestal is het andersom, dat mensen 10 euro geven om hun nummer te draaien of dat ze jou van drank voorzien:P
                Ja dat is als je echt groupies hebt, maar ik heb ook Dj's gezien met hun eigen groupies die bij dezelfde Dj iedere keer geld kwamen halen als ze drinken wilde halen. Dus eigenlijk koop je ze dan.

Comment

denk dat het dan een vriendin was

heb nml nog noooit maar dan ook noooooooit een dj aan groepies geld zien geven of de goupies moesten dan al hoe*en zijn

dus groupies krijgen geen geld van de dj 8)

Comment

groupies bedoel je... :twisted:

ken er altijd wel van genieten hoor, als iemand je indirect aan het opgeile is terwijl je aant draaien bent :roll:
                    Toch is het wel triest. Michael Jackson zong ooit: "everybody loves a star, but no one ever comes around when he starts to drop". Hmm ik hoop dat ik beter dj dan dat ik zing..maar toch :x

Comment

die moet je uitleggen?
                      Ik heb ook nog nooit groupies moeten "kopen". Zijn altijd wel een paar bimbo's in de tent die rond de dj willen hangen en die mogen dan gewoon met de dj meedrinken van mij hoor. Altijd weer lachen als je bij zogenaamd "brave" meisjes weer de tieten mag signeren haha

Comment

denk dat het dan een vriendin was

heb nml nog noooit maar dan ook noooooooit een DJ aan groepies geld zien geven of de goupies moesten dan al hoe*en zijn

dus groupies krijgen geen geld van de DJ 8)
                        Mischien kreeg ze geld om even onder de decks te duiken, maar dat doen de meeste bimbo's ook wel gratis :twisted:

Vraag maar aan steve sweet (Wie??....de darkraver)

Comment

idd steve heeft maar mooi mzzl

Comment

Wat ook iritant is als opeens iemand de gear waar jezelf achter staat de draaien gaat bekijken en dan met een verhaal aan komt dat die gene alleen met pioneer weet hoe die moet draaien. En dan even later terug komt met de vraag of die een zelf niet een keer kan draaien.

Comment

Originally posted by djtnox
                              die moet je uitleggen?
                              Ik heb ook nog nooit groupies moeten "kopen" - Zijn altijd wel een paar die mogen dan gewoon met de DJ meedrinken van mij hoor.
                              Klinkt als kopen. Laat die wijven lijden!!! :twisted:

Comment

back to the topic ;)

Comment

Working...
                                X