Originally posted by marcello
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bij mede dj's
Collapse
X
-
Wijven
Ik erger me aan die wijven die middels hun borsten een vip-positie hebben. En dat: "Raul dit en Zany dat." Bah bah.
Haha ik geef de maten geen ongelijk dat ze lekker knuffelen met die dames, maar aan de andere kant zeg ik oprotten met die ho's. :lol:
uh, ja ik ben jaloers :twisted:
Comment
-
Originally posted by marcelloOriginally posted by dj_joeyHaha vind het altijd wel leuk om te zien hoe DJ's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.
Comment
-
Originally posted by TomazosOriginally posted by marcelloOriginally posted by dj_joeyHaha vind het altijd wel leuk om te zien hoe DJ's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.
Comment
-
Originally posted by Tomazosgroupies bedoel je... :twisted:
ken er altijd wel van genieten hoor, als iemand je indirect aan het opgeile is terwijl je aant draaien bent :roll:
Comment
-
Originally posted by marcelloOriginally posted by dj_joeyHaha vind het altijd wel leuk om te zien hoe DJ's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.
Comment
-
Originally posted by marcellodenk dat het dan een vriendin was
heb nml nog noooit maar dan ook noooooooit een DJ aan groepies geld zien geven of de goupies moesten dan al hoe*en zijn
dus groupies krijgen geen geld van de DJ 8)
Vraag maar aan steve sweet (Wie??....de darkraver)
Comment
-
Wat ook iritant is als opeens iemand de gear waar jezelf achter staat de draaien gaat bekijken en dan met een verhaal aan komt dat die gene alleen met pioneer weet hoe die moet draaien. En dan even later terug komt met de vraag of die een zelf niet een keer kan draaien.
Comment
-
Originally posted by djtnoxOriginally posted by marcelloOriginally posted by dj_joeyHaha vind het altijd wel leuk om te zien hoe DJ's hun groupies 'kopen' door ze iedere keer geld te geven als ze drinken willen.
Comment
Comment