Ik neem dan ook niet eens meer de moeite om Joey te dissen/af te branden/keihard te beledigen. Ben het behoorlijk beu zo onderhand.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bij mede dj's
Collapse
X
-
Re: bij mede DJ's
Originally posted by Tomazoswaar heb jij een schijthekel aan.. als je een DJ bezig ziet of ontmoet..
ik, DJ's die arrogantie hebben, en denken dat ze hoger zijn dan iedereen.. en dat ze dan zelf flinke fouten maken..
DJ's met 3000000 gekopieerde cd's, of dat je een Pliep tussen de (gedownloade) muziek hoort..
jullie..?
plaats je ergenissen.. zodat andere DJ's er wat aan kunnen doen bij hunzelf(A)..
Comment
-
idd, een paar nummers snap ik ook wel.. heb publiek heeft ook een paar nummers die ze wel elke week 2 a 3 x willen horen ( de top 40 platen)
maar je kan het eigenlijk niet maken om een jaar lang elke week wel 10 tot 20 dezelfde nummers te draaien EN dan ook vaak nog 2 a 3 dezelfde nummers achter elkaar..
als je die nummers dan echt wil gebruiken mix ze dan op een andere manier in..
De dj in kwestie is overigens een hele goede dj maar hij moet meer lef tonen..
Comment
-
Van de dj in kwestie heb ik geen naam :P hij draait gewoon in een plaatselijke kroeg/club duss een allrounder die vooral top 40 en die zooi kan draaien om goed in de smaak te vallen .. en aan die muziek is makkelijk zat te komen ;)
hij zou gewoon eens 40 nummers moeten kopen op dance-tunes of dergelijke .. lijkt mij
Comment
-
Originally posted by DJCASEOk, het is niet erg orgineel maar als hij de tent er week op week toch elke keer weer mij op de kop krijgt. Waarom niet?
Comment
-
Originally posted by DJCASEOk, het is niet erg orgineel maar als hij de tent er week op week toch elke keer weer mij op de kop krijgt. Waarom niet?
nou het probleem is dus dat het niet elk weekend vol zit.. de ene x zit het stampvol.. zit de sfeer er totaal in.. en week erna is er bijna niemand ..
Ik denk dat dit deels ( van horen en zeggen) het wel leuk is om er uit te gaan maar dat de mensen er meer komen als vrienden ook gaan .. en zodra het wat minder is lopen er veel weg en is het echt rustig!
Comment
-
Ik heb net 6 weken er op zitten bij een tent waar ik 7 dagen in de week draaide. Ik werk meestal met blokjes en in die blokjes zitten vaak de zelfde volgorde platen. Dus het kan zomaar zijndat je 7 dagen lang de zelfde muziek voor bij hoort komen. Nou heb ik het voordeel dat het in een toeristen plaats draai en er elke week nieuwe mensen waren. Maar de woensdagen, vrijdagen en zaterdagen komen de 'vaste klanten' meestal. Maar eigenlijk hoorde tot nu het bar personeel af en toe klagen. Ik ben dus van mening als je als Dj je blokjes hebt en ze slaan aan dat je ze er vooral gebruik van moet en blijft maken.
Comment
Comment