Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ikmaak zelf ook opgenomen mixes met virtual dj en dat werkt perfect heb hem gekocht en op cd gezet tot nu toe heb ik geen betere mix/opname programa gevonden
maar echt mixen doe je nog steeds op je mengtafel en dat is ook een heel stuk leuker om te doen maar dat is mijn mening
ikmaak zelf ook opgenomen mixes met virtual DJ en dat werkt perfect heb hem gekocht en op cd gezet tot nu toe heb ik geen betere mix/opname programa gevonden
maar echt mixen doe je nog steeds op je mengtafel en dat is ook een heel stuk leuker om te doen maar dat is mijn mening
groeten Rudi
je bedoeld simpeler nee dat bestaat niet maar de beste is Virtual DJ zeker "NIET" maar als je de sterren van de hemel mee kan draaien is er niets aan de hand ;-)
ik gebruik nu ook virtual Dj (4.2) omdat ik verder nog geen setje heb. (ben wel bezig) Maar ik vind het prima werken, je moet alleen even wat kloten met je keyboard shortcuts, en hij wil nog wel eens kraken, omdat mijn geluidskaart ook niet meer voorstelt dan een onboard kaartje. (Heb wel een 2de ivm koptelefoon, maar die is nog slechter.. :oops: )
Comment