Announcement

Collapse
No announcement yet.

computer mix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1 nummer moet versnelt worden.. jij zegt. als ik dat nummer invoeg dan word hij vanzelf even snel gemaakt als het andere nummer?

vaag.. :roll:

Comment

Originally posted by Tomazos
      1 nummer moet versnelt worden.. jij zegt. als ik dat nummer invoeg dan word hij vanzelf even snel gemaakt als het andere nummer?

vaag.. :roll:
      dat klopt...vandaar mijn vraag dus ;-) je geeft gewoon een bpm aan en alles wat je invoerd aan tracks word gelijk getrokken...zo makkelijk ;-)

Comment

Originally posted by marcello
        Originally posted by Tomazos
        Originally posted by fuxs
        Originally posted by DJ-Funk
        Virtual DJ pro 4.2 is ook een goed programma.. Daarmee kan je goed mixen en ook opnemen is geen probleem :wink:
        Alleen niet free-ware
        alles is te krijgen :roll:
        alweer een onsterfelijk dom antwoord :lol: :lol:
        heb de trial nu,
        koop hem later wel als ik geen beter programma gevonden heb,

Comment

dit is me 1e mashup geworden met Acid,

sommige plekken loopt hij niet Helemaal strak, denk dat dat in het nummer zit. want later loopt hij wel gewoon weer helemaal goed,

maja,

OORDEEL:

nummers:
          Sunclub - fiesta
          jeugdvantegenwoordig - shenkie

Comment

ikmaak zelf ook opgenomen mixes met virtual dj en dat werkt perfect heb hem gekocht en op cd gezet tot nu toe heb ik geen betere mix/opname programa gevonden
            maar echt mixen doe je nog steeds op je mengtafel en dat is ook een heel stuk leuker om te doen maar dat is mijn mening

groeten Rudi

Comment

Originally posted by DJ-dreamsounds
              ikmaak zelf ook opgenomen mixes met virtual DJ en dat werkt perfect heb hem gekocht en op cd gezet tot nu toe heb ik geen betere mix/opname programa gevonden
              maar echt mixen doe je nog steeds op je mengtafel en dat is ook een heel stuk leuker om te doen maar dat is mijn mening

groeten Rudi
              je bedoeld simpeler nee dat bestaat niet maar de beste is Virtual DJ zeker "NIET" maar als je de sterren van de hemel mee kan draaien is er niets aan de hand ;-)

Comment

ik gebruik nu ook virtual Dj (4.2) omdat ik verder nog geen setje heb. (ben wel bezig) Maar ik vind het prima werken, je moet alleen even wat kloten met je keyboard shortcuts, en hij wil nog wel eens kraken, omdat mijn geluidskaart ook niet meer voorstelt dan een onboard kaartje. (Heb wel een 2de ivm koptelefoon, maar die is nog slechter.. :oops: )

Comment

Working...
                X