Announcement

Collapse
No announcement yet.

cdjtjes aanschaffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cdjtjes aanschaffe

yoyo,

ik wil toch nog 2 cdj 800 mk2's aanschaffen (wat let je.. denk je)
    NOU,

ik heb sinds kort me eigen huurhuis (samen met een maat) midden in het centrum waar je wel wat voor betaald,
    ik zoek dus ook (dj) bedrijf die cdj's verkoopt, en dan met afbetaling (liefst met lage rente) aangezien ik heb niet even heb liggen, maar het dan bij "vaste lasten" komt,

als iemand een site weet, waar t niet al te duur is en een lage rente, top(Y)

M@zzel

Hangt van je locatie af want bij mij hier in de buurt (den haag) zit er een official dealer en die doet het wel op afbetaling (termijn betaling)

ik zou zeggen geef ze even een belletje.. http://www.tach-tally.nl/contact1.htm

Comment

wat rekenen ze meestal aan rente dan?

Comment

Originally posted by Tomazos
        Het gangbare tarief voor kopen op afbetaling is 18% bij mijn weten. Ik koop nooit op deze manier spullen, dus dat zou ik niet zeker weten.

Comment

ok, ik normaal ook niet,
          maja, wil t al een tijdje graag snap:)

en maandelijk betale moet beter lukken in mijn geval dna in 1x ff 1400 eu neerlegge,

en die 280 eu rente(uitgaande van die 18% en die prijs die dr staat).. daar draai je even bijna een avondje voor weer terug verdiend:)

Comment

Deze manier van betalen word vaak afgeraden. Als je dit verpest door een maand niet te betalen nemen dit soort bedrijven vaak meteen aktie. Zo kan je op een zwarte lijst komen te staan of in het uiterste geval de deurwaarde voor je duer hebben staan. Maar ik denk dat je verstandig genoeg bent om te beslissen. En als je toch meer dan 200 per nacht vangt waarom wacht je dan niet een week of 2 a 3? Heb je het ook verdient.

Comment

omdat er aan het einde van de maand +- 900 van af gaat voor de huur e.d;)
              en dan het eten nog niet mee geteld,

zo doende wil ik in kleine stappen betalen snap:)

Comment

Originally posted by djkrat
                Het gangbare tarief voor kopen op afbetaling is 18% bij mijn weten. Ik koop nooit op deze manier spullen, dus dat zou ik niet zeker weten.
                Ik hoop dat ik gelijk heb deze keer want bij mijn weten zijn dergelijke woeker-rente's inmiddels bij wet verboden. Wat nu het plafond is weet ik daarentegen niet.

Comment

omdat er aan het einde van de maand +- 900 van af gaat voor de huur e.d;)
                  en dan het eten nog niet mee geteld,

zo doende wil ik in kleine stappen betalen snap:)
                  Dan ben je uiteindelijk toch het goedkoopst uit als je eerst in kleine stapjes het hele bedrag spaart... maar ja, tegenwoordig moeten we alles maar meteen hebben :roll:

Comment

als ik jou was zou ik toch echt eerst gaan sparen ipv. een lening af te sluiten.
                    zoek gewoon een bijbaantje deze zomer en werk je te pletter..het geeft dan ook veel meer voldoening als je ze koopt dan wanneer je het geld direct leent.

Comment

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

699 euro weet niet of ze het op afbetaling doen. Maar je kan altijd een belletje doen ;)
                      Last edited by edwin; Wednesday-18-11-2009, 13:09.

Comment

ok, ik normaal ook niet,
                        en die 280 eu rente(uitgaande van die 18% en die prijs die dr staat).. daar draai je even bijna een avondje voor weer terug verdiend:)

waarom draai je dan niet een paar avonde, dan kun je ze direct kopen, zonder afbetaling.

Comment

Working...
                        X