Announcement

Collapse
No announcement yet.

dit weet vast wel iemand...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dj_joey
    Dus dit is eigenlijk dan ook legaal om een illegaal gedownloade nummer te gebruiken die op die betalings bevestiging staat.
    Joey snapt het weer es niet.....

Effe een voorbeeld; ik heb een mooie Mercedes, maar de motor loopt niet zo lekker. Dan ga ik 's nachts effe naar de dealer en jat dezelfde uit de showroom waarvan de motor nog wel lekker loopt.

Comment

Nee ik koop iets en de kwalitiet is niet goed. Dus ik haal ergens anders het zelfde product vandaan. En je mag tenslotte 1 kopie hebben.

Comment

je zou er toch van uit gaan dat je Legaal gedownloade track van goeie kwaliteit is,

verder deze manier nooit geprobeerd trouwens, ik maak een weekelijks of 2 weekelijks tripje met de trein naar music store, hier 23 km vandaan.

maja, ik ga maar es slapen, truste *kusje*

Comment

Nee ik koop iets en de kwalitiet is niet goed. Dus ik haal ergens anders het zelfde product vandaan. En je mag tenslotte 1 kopie hebben.
          lees de voorwaarden dan nog even een keer na ;)

Comment

Originally posted by Tomazos
            je zou er toch van uit gaan dat je Legaal gedownloade track van goeie kwaliteit is,

verder deze manier nooit geprobeerd trouwens, ik maak een weekelijks of 2 weekelijks tripje met de trein naar music store, hier 23 km vandaan.

Dance-tunes heeft soms mp3's die echt niet klinken. En sommige orginele cd's hebben ook tracks zonder bass en troep. Drie keer niks.

Comment

Originally posted by Tomazos

Dance-tunes heeft soms mp3's die echt niet klinken. En sommige orginele cd's hebben ook tracks zonder bass en troep. Drie keer niks.
              Slechte mp3's op DanceTunes?? Nog nooit meegemaakt...

Comment

Working...
              X