Announcement

Collapse
No announcement yet.

the ultimate speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• the ultimate speakers

welk merk/type vind jij dat het beste klinkt? wel genomen op grote giggs, niet op bruiloften oid haha 8)

ik vind dat toch wel F-1 oftewel funktion 1, heb er 1x mee mogen draaien op Ibiza, en het gaat zo snoei snoeihard, de nieuwe serie is ook niet meer frontloaded maar bandpass, waardoor jenog een strakkere baslijn krijgt. die ook verder draagt.

om even foto impressie te geven voor mensen die het niet kennen, het is namelijk heel herkenbaar aan zijn futurischtische manier van bouwen

Jou mening!

1 maal een hele slechte ervaring gehad met F1 op de Nightlife Awards 2005. Klonk voor geen meter! Maar goed, zou ook kunnen komen door een incapabele technicus, dis maakt of breekt het namelijk!

Goeie ervaringen op o.a. de TMF Awards met Ampco. Echt lekker geluid!

Comment

alles heeft zijn voor en nadelen en het is net wat je zelf lekker vindt

EV vindt ik weer schel klinken maar goed afgereld wil het toch weer wel

kijk en zo kunnen we nog lang doorgaan ;p

Comment

Originally posted by Stephanie!
        1 maal een hele slechte ervaring gehad met F1 op de Nightlife Awards 2005. Klonk voor geen meter! Maar goed, zou ook kunnen komen door een incapabele technicus, dis maakt of breekt het namelijk!

ampco heeft geen f1, ampco heeft synco en martin audio, of renkus-heinz gereconede speakers door synco.

alleen think audio verhuurt f1 sets in NL dan, en idd de technicus bepaald ook een groot deel van de kwaliteit.

Comment

Originally posted by KCiN
          Originally posted by Stephanie!

ampco heeft geen f1, ampco heeft synco en martin audio, of renkus-heinz gereconede speakers door synco.

alleen think audio verhuurt f1 sets in NL dan, en idd de technicus bepaald ook een groot deel van de kwaliteit.
          stephanie schrijft ook niet dat ampco f1 heeft ;)

we hebben een zeer uitgebreid gesprek met michel gehad van f1
          en lag idd op de nightlife awards aan de technicus ;)

maar f1 is leuk maar je kunt voor dat geld ook zeker nog wel wat leukers kopen

Comment

Originally posted by marcello
            alles heeft zijn voor en nadelen en het is net wat je zelf lekker vindt

EV vindt ik weer schel klinken maar goed afgereld wil het toch weer wel

kijk en zo kunnen we nog lang doorgaan ;p
            wel is een ervaring met Fohhn gehad?

Comment

nee merk zegt me zo niets

we hadden zelf altijd aa- craaft csd en c5 systemen
              op elke kast een gebrugde versterker

dus 6 baskasten per kant en dan 6x een gebrugde 1200 watt erop 4 toppen per kant maar dat was geen line array

nexo heeft tegenwoordig ook erg leuke dingen

Comment

heb idd keer zo'n setje als in de bovenste post. zien staan op een buiten festival, het klonk echt zeer (Y), en die bas... ohhh:D 6 subs aan elke kant. je voelde zelfs je strot heen weer geschud worden met zeer strakke bass.
                ook al stond je 100 meter verder in de tent, met paar 1000 man die aan het stampe waren

LEM vind ik algemeen heel schel.. (van alle LEM installaties die ik gehoord heb dan),
                EV, vind ik over het algemeen mooi zuiver klinken,
                Dynacord, Buikt..ja.. geluids zuiver.. nej..

met de cobra serie heb ik altijd het idee dat ik de (sub) kist hoor trillen.. tijdens het draaien, hier is al een paar keer na gekeken maar niks gevonden. ( met meerdere cobra setjes heb ik dat idee)

Comment

Originally posted by Tomazos
                  met de cobra serie heb ik altijd het idee dat ik de (sub) kist hoor trillen.. tijdens het draaien, hier is al een paar keer na gekeken maar niks gevonden. ( met meerdere cobra setjes heb ik dat idee)
                  met deze kasten trilt vaak het chasis binnen mee, gewoon kwestie van bouten vervangen vastlijmen en je bent van het probleem af, wat je ook nog wel is horen kan is gewoon de lucht verplaatsing binnen de kast wat met hoge druk de kast word uitgeblazen.

en LEM klinkt idd niet super maar prijs kwaliteit is wel gewoon super, trouwens bedrijf waar ik werk is dealer van LEM,( HEUFF )

Comment

Heb er nou niet zo heel veel verstand van maar heb F1 speakers gehoord op de laatste Inner City, en MAn wat kwam daar een geweldig geluid uit!!! (Bij Michel de Heij en Shinedoo)

Comment

ik heb een sollicitatie gedaan bij Stage company.

als speaker bouwer. even afwachten:)

Comment

sa was toch failliet ;)

Comment

stage acompony, of hoe je het ook schrijft.

tot nu toe niet lijkt me..

maarja.. ging niet door.. was geen plek voor een jonge kracht.. zoals hun het zeiden :cry:

hier btw een link van het merk: http://www.stageaccompany.com/en/

Comment

of hadden ze liever een ervaren kracht? :lol:

Comment

grrr :evil:

nee, ik heb het geprobeerd via een uitzend bureau te regelen, die kwamen met de mededeling dat ze geen werknemers meer zochten en dat ik te jong was. (miss ook te on ervaren voor het werk wat hun doen). maja, jammer.. leek me wel leuk

Comment

Working...
                              X